Små gubbar i nån annan dimention
Hej allihopp!
Jag har undrat ett tag vilka dem här personerna är så som det stod i rubriken.
Själv har jag sett dem här ett par gånger och andra saker men dem här är jag intressead av om det är någon där som har haft någon diskution med dem eller hört något. Själv kan jag ta reda på det med hjälp av lära mig själv telepati men det kommer ta mig 1 år så jag vill ha svar nu om någon här redan vet så 
Gubbarna är ungefär 20 - 30 centimeter så som jag ser i min syn. Vissa andra har också nämnt dem men ingen som pratar om dem.
inte sett i den storleken men i min liv mellan liven upplevelse var det varelser av mindre typ. Stället var Andromeda, funderar om det var någonstansi Andromedagalaxen.
Drömmar av små typer i ett litet flygande tefat har jag haft flera ggr
Det jag kom att tänka på är vättar, dom var/är en fot hög. och levde/lever i närheten vid gårdar i underjorden.
Har heller aldrig sett vättar,bara hört talas om dom.
Varför jag tog upp denna är för jag har sett några i mitt hus och en gång låg jag på sängen och jag förståd inte hur det här nände men jag såg mig själv genom en utav deras ögon. Jag såg mig själv på ett annorlunda sätt som om jag var nått liknande som en robot blandat med en gorilla skumt jag vet, äämm.. Men har svårt att komunisera med varelser just nu, men det jag tänker på är att den personen ville kanske visa mig själv hur jag såg ut igentligen?
Det jag säger är bara en tanke eftersom det kanske är en illution att vi ser ut som vi gör, ingen aning. En tanke ba.
Det är igentligen bara du själv som kan känna av vad du har upplevt,lita på den känsla du får in.
4#
Tack! det är det jag alltid tänker för mig själv. Men det känns som att man lever i en gåta ibland