20/11 - Godmorgon
Såå,, då var det fredag igen. Fort går det.
Önskar er alla en skön fredag.
Godmorgon Rore, och alla som ännu inte vaknat 
Med stormsteg mot helgen !
ha en skön fredag alla
God morgon alla!
Allt känns bra och det är mörkt och fridfullt. På min bro bredvid en liten gran brinner 2 utelyktor plus att jag har en lykta på baksidan av huset i ett träd.
Varma goa sken som visar hur ett ljus kan stilla ned oss eller bara värma upp oss så fridsamt skönt. En låge som hela tiden brinner för att visa att ingen hopplöshet finns.
/kram Spanaren
Åhhh så härligt du skriver 
Tack
God morgon.
Jag kan lungt hålla med er att tiden rusar iväg.
Ja Spanaren visar att det finns hopp i mörkret,tack
Ha en go fredag allihopa.
God morgon!
Gruvar mig lite inför begravningen av min svägerskas son i dag.
En fin fredag åt er alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon Indiania
Jag sänder er det vita ljuset och ni finns i mina tankar.
Varma kramar
Go morgon på dig Indiania
Jag skickar också helande stärkande ljus till er idag.
Kram
Indiania sänder ljus och värme till dig! Se och hör och känn efter hur denna underbara persons själ finns och vibrerar med er vid hans sista stund för denna gång på vår jord.
#6 #7 #8 Tack mina vänner, det gör mig varm i hjärtat!
Kram
Ps. Vill någon av er vara snäll och göra ny Intuitionsövning åt mig i dag?
god morgon
ja indiania jag tänker på dig idag. Jag kan göra övningen
idag ska jag iväg och jobba lite, sen äntligen få in tavlan i bilen för att åka till ramaffären.
Ha en bra dag allihop och en underbar helg ni som inte kommer in under helgen
Tack fina korseett! Kram
Äntligen fredag!
Indiania, all min kärlek och allt mitt ljus går till dig och din familj idag. Tänker på er. 
Önskar er alla en bra dag och en fin helg.
Många kramar Nessa
"Låt själen vara fri"
Tack Nessa! 
Indiania, tänker på dig och din familj idag. Ljus och kärlek.
Kram Marianne
Gogmorgon alla!
Har varit hemma och gjort lite bokföring idag, dags att åka på jobbet för några timmar. Halvdag på fredagar. SKÖNT.
Goa Indiania, jag tänker på Dig och de Dina med ljus och kärlek idag. Det blir tungt förstår jag men måtte Ni finna styrka hos varandra.
Kramisar/Stormvind
Godförmiddag!
Yipiiii! Idag är det solsken. Det är knappt så man tror det är sant.
Promenad blir det absolut idag!
Plus en del datorjobb
. Måste skriva en del artiklar.
Ha en skön fredag!
Önskar er alla en riktigt Trevlig Helg! Själv ska jag ta det lugnt och inte göra något speciellt.
#14 och #15 Tack ni är underbara!Kram
indiania
tänker på dig i dag det är jobbigt med begravningar.
i dag är det grått ute.
har nog samma gråhet inombords,för i dag är det 27år sedan min man valde att avsluta sin jordevandring.
blev ensam med två döttrar 6,14år.
det är även 27år sedan min älskade syster emigrerade till USA.
men tack någon där uppe att vi fick hem dom efter ett år.
så trist det hade varit utan dig o din familj.
KRAMAR TILL ALLA.
Läste inte igenom de andra inläggen, men nu när jag sett vill jag klart önska dig en så bra dag som möjligt ändå Indiania. Finner inga ord då jag vet hur det är att gå på begravning och det är fruktansvärt jobbigt.

God Eftermiddag på er!
Oj Indiania, hoppas att det var en ljus och vacker begravning, även om sorgen är smärtsam! Kram till dig!
Här är det strålande sol idag och jag fick en underbar promenad i morse. Jag mår inte riktigt bra idag, mår lite illa och har ont i magen… känner mig irriterad med… vet inte om det kanske är hypnosterapin som rör upp grejor.
Som grädden på moset är det ju fredag och städdag idag… bläh!! Men nu är det mesta klart så det känns rätt okej ändå.
Hoppas att ni alla har och får en riktigt bra fredag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hoppfull går du i hypnosterapi ?
Vill du berätta lite om det och din känsla för den terapin ?
Jag funderar lite i de banorna…

Tjaa, jag går hos tilja under hennes utbildning. Har fått tre behandlingar och den igår var den där jag blev mest avslappnad hittills.Men den första var den som "kändes" mest.
Så det är möjligt att kroppen liksom "gått igång" av att blockeringar är i gungning.
Jag tror att den formen är kanonbra!
Men jag tror att man med fördel kan kombinera den med rent fysisk behandling som släpper på spänningar/känslor i den fysiska kroppen. Åtminstone tror jag det har varit avgörande för min del.
Men just för att liksom omprogrammera sig själv är det ju suveränt!
Jag har ju stort kontrollbehov så jag var väl själv lite orolig för hur det skulle fungera och jag vet ju inte jämförelsevis om det fungerar bra, dåligt eller mitt emellan för min del. Men min upplevelse är positiv så här långt i alla fall.
Går du hos Tilja
jaha…
Ursäkta mig nu… du behöver inte svara på mina knasiga frågor !
Är du i hypnos under terapin då….
Tilja programmerar om dig när du är i hypnos !?
Detta då för att bli av med inre blockeringar…
Det måste väl skapa en del humörsvängningar under tiden innan blockeringarna löses upp.
Värken i kroppen kan jag mycket väl förstå att den ökar..
Kan inget om detta som du märker !
Men funderar på om inte kanske detta vore ett fint sätt att arbeta bort tidigare trauma på.

Jag svarar gärna på det jag kan… 
Jag vet inte själv om jag är under hypnos, jag är i djupavslappning. Det man "programmerar" är ju att man samtalar med det undermedvetna, som blir tillgängligt när det medvetna är avslappnat och bortkopplat. Man ber det undermedvetna släppa negativa saker och istället så matar man in massor av positiva saker. (om jag uppfattat det rätt)
Jag vet inte om det är för att bli av med blockeringar, jag ser det som att jag blir av med felaktiga tankemönster vilka styr mycket av mitt inre och därmed yttre liv.
Kanske skapar det humörsvängningar och mera värk, det vet jag faktiskt inget om. Det kanske tilja kan svara på när hon tittar in. Det tycker jag med vore intressant att få veta lite om. Jag hade inte förväntat mig något sådant.
Jag vet ju att det finns de som går i hypnosterapi och bearbetar gamla trauman, men jag vet inte om det är det vi gör 
Hoppfull och Nillan detta är ett intressant ämne att läsa om och kanske Tilja vill berätta mera om detta?
Det är så givande att läsa om nya och spännande saker och som den som känner för det kan testa på 
Tack hopfull för infon 
Jag tänkte som så att ett trauma som man inte riktigt arbetat sig igenom blir till en blockering.
Det finns där undan stoppat men man vill inte kännas vid det…
utan man fortsätter på som om det aldrig inträffat.
Sådant som är tröttsamt att arbeta med i vanlig terapi, kanske känns lite lättare i den här formen av terapi.
det var så jag tänkte… vet ju inte om det alls funkar så.

Ja det är superintressant! jag känner mig så priviligerad att tilja vill öva på mig 
#27 Jag tror att du tänker alldeles rätt! jag tror även att vi bär blockeringar som finns med oss från tidigare liv, vårt fosterliv eller så tidigt i livet så att vi omöjligt kan vara medvetna om dem.
Så för den som är duktig på att gå in i riktigt djup avlsappning tror jag att detta är helt suveränt!
Väldigt spännande Hoppfull 
Visst tror jag vi bär ned oss mycket skräp som vi inte ens är medvetna om…
och sådant man bara glimtat..
Påverkan som du säger av tidigare liv, fosterliv, tidig barndom.
Gokväll på er!
Hoppas att det blev ett fint minne för dig trots allt Indiania. Jag sänder stärkande tankar till dig idag. 
Nillan och Hoppfull, jag tror att ni är inne på vad det handlar om. Hoppas att det lugnar ner sig för dig snart Hoppfull!
Till Nillan och Spanaren som är nyfikna, så hänvisar jag till en tidigare tråd där jag beskrev hypnoterapin länk .
Kram på er!
Med ljus och kärlek... Tina
Tack Tilja
Jag vill tacka er alla goa som har skrivit så fint till mig! Nu är det lördag och det gick bra tack vare er här inne, så känns det! 
Kram Indiania
#32 Så skönt att det blev en ljus och fin stund/kram Spanaren