Ljusängel????
Måste fråga om det finns ljusänglar? Var på meditation igår och under den kom det en ljusängel fram till mig och är det någon som vet vad det betyder om en ängel kommer till en? Kanske inte behöver betyda något, men jag är inte van vid änglabesök utan mer andra besökare ;-) har även fått healing av ärkeängeln Mikael som är en av mina guider.
alla änglar är ljusänglar så ja de finns
Ok, ja jag undrade eftersom hon sa: jag är en ljusängel så jag fick för mig att det fanns änglar med olika beteckningar….
Tack för svaret
#1 - Svartänglar då, såna som fanns vid Lucifers sida i bokserien "Sagan om Isfolket" - är det bara en myt eller dikt?
Kram Ljus-Ricke
ingen aning faktiskt Ricke men om de skulle finnas så är väl de också en del av ljuset, eller?
#4 - Skulle tro att allt är av ljuset kommet… sen kanske vi påverkar det genom vår egen attityd, hur vi utstrålar det ljus vi har…
Ok, tack för era svar, undrade eftersom jag fick till mig: Jag är en ljusängel och hon var nästan genomskinlig och guldglimmande..och den kärleken jag fick från henne har jag aldrig upplevt förut, helt fantastiskt.
#6 Visst är det underbart att uppleva en sådan villkorslös kärlek
Ja verkligen, sån kärlek kan man aldrig uppleva någon annanstans tror jag
Jag har träffat en helt underbar varelse en gång när jag fick healing. Hon var inte jordisk och hon var så vacker. Och denna kärlek jag fick av henne fick mig att börja storsjuta. Healern såg också henne och hon kände också av denna kärlek och blev väldigt rörd.
Jag har träffat andra också vid andra tillfällen, men denna gjorde starkast känslointryck på mig.
väldigt vacker morgaine
Visst är den helt bådårande! Synd att det inte är jag som gjort den. Fast man kunde kanske……… Man får ju ta en bit av ett verk som inspiration