Healing iFokus

Healing

Etikettintuitionsövningar
Läst 9173 ggr
korseett
1

Intuitionsövningar

Nu startade jag upp en serie med intuitionsövningar eller vad man nu ska kalla det. Finns det bättre namn?

Nu när första är igång så kom jag på den strålande idén att den som först svarar rätt får äran att göra nästa övning och vi håller oss till en per dag.

Man startar upp en ny tråd och skriver förutsättningarna för frågan. Sedan klickar man på det lilla cirkeldiagrammet till höger i listen och fyller i svarsalternativen. Minst två alternativ måste fyllas i.
Välj gruppen träning-test och tryck på publicera.

Sedan måste även den som startat upp tråden rösta för att kunna se inläggen. Det sista du gör är att som första inlägg i tråden skriver det rätta svaret så är det lätt att hitta.

tillägg: För helt nya på iFokus så startar man en ny tråd när man klickar på "skriv inlägg" som finns uppe till vänster över listan med inlägg/trådar.

Här nedan finns länkarna till övningarna

Soffe
0

Ahaa.. Nu förstår jag ju mkt mer vad du menar Karin Glad Nu känner jag mig genast smartare Skrattande

Jag fixar en ny sådan tråd imorgon då..

korseett
0

tänk vad lite förklaring kan göra Soffe Skrattande

korseett
0

ja la till en sista mening däruppe

Wargmane
0

Bra Övningar karin!!!

Färger är dessutom det lättaste att börja träna med eftersom det Är en Energi!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

korseett
0

#4 det hade jag ingen aning om faktiskt. Va kul att ni tycker om det

Qamilla
0

#5. Verkligen ett jättebra och roligt intiativ.

Tack och kram för att du gör det.

Crowone
0

Jättekul!! Jag behöver testa mig. Tror jag har för bråttom många gånger. jag är väl lite sån som person antar ja. Flört

molly57
0

Jättekul ide'. Jag behöver öva upp min intuitionTungan ute För det mest,så slår jag "döv öra " till när något kommer upp.Fast jag vet att oftas så stämmer det som kommeer till mig. Men så tror jag att det är för de' flesta. Man litar inte på sig själv. Då går det lättare att lite på andraFoten i munnen konstigt…

korseett
0

Javisst är det så att vi låter andra göra valen åt oss många gånger istället för att tänka själv.

[Spanaren]
0

Japp då hittade jag tråden så nu laddar jag för i morgon.

/kram Spanaren

Mads
0

Jätteroliga övningar !

Kram

Amor Vincit Omnia

korseett
0

fler finns att få under rubriken träning-test här nedan till vänster

snoflinga
0

En fråga bara -kan inte intuitionen ta fel, alltså, att man förväxlar det som är rätta svaret med det som flest folk valt? Låter kanske knasigt men hoppas ni förstår hur jag menar, att om det är många fler som valt ett svar som är fel, så kanske alla de svaren gör att det svaret blir "varmare" än det korrekta svaret som ju bara fått några få klick?

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Vintersaga]
0

#13 - Om det är så är det ju en del av utmaningen, att inte "lyssna" på det alla andra har valt utan bara på det som är "äkta".

Man kan jämföra det med en vanlig seans - mediet kan lyssna på den månghövdade publikens känslor, när det vore bättre att lyssna på andevärlden… ;-)

\Rickard