Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 523 ggr
asesan
0

Healing/distanshealing

God kväll på er alla!

I morgon hade jag beställt tid för min mamma för healing, äntligen. Beställde redan för länge sedan. Hon är multisjuk och såg själv fram emot detta. Jag har hållit tummarna, hoppas, hoppas det blir av. En healer som inte är i Stockholm så ofta har jag bokat tid till. Dagarna har gått och i kväll får jag telefonbesked om att mamma är inlagd åter på sjukhuset, så jag måste ringa återbud till healingen. Känner mig alldeles matt och lite tröstlös. Är detta meningen? Ska hon inte ha healing kanske? Eller är det någon mening med detta?

Hur är det med distanshealing? Har plöjt igenom inlägg på denna sajt om healing, reconnective healing o s v. Jag är inte så kunnig. Har någon erfarenhet av distanshealing hur verksam den är gentemot healing på plats s a s? Är det någon skillnad på hur det verkar? Tacksam om någon har lite info.

[Vintersaga]
0

Hej Asesan!

I min bok "Spiritual healing" av en av Englands mest kända healers, Harry Edwards, står det att distanshealing är en mycket mer givande metod än vanlig kontakthealing - och "framtidens healing" fortsätter han!

Själv har jag både tagit emot och skickat distanshealing och kan säga att de har verkligen gett effekt - så mina erfarenheter säger detsamma, distanshealing är en kraftfull metod!

När man dessutom är många som skickar till samma person blir det ännu mer verkningsfullt… Glad

Jag skulle inte se det som ett öde att din mamma inte kan komma och få healing i morgon - men jag skulle fråga om hon istället ville få healing skickad till sig från ett gäng distanshelare… Flört

Kram Rickard

Kristall47
0

Håller med dig #1

Healar gärna till din mamma asesanGlad

Verkningen av healing kan vi aldrig bestämma, och vi får heller inte lova något. Vi kan bara hoppas på det allra bästa.Flört

asesan
0

Tack för info om din erfarenhet om distanshealing Vintersaga, jag blir jättepeppad att ta reda på mer ! Tack Kristall47 för erbjudande av healing, hon vill gärna få distanshealing för alla som känner för det. Tack för att ni bryr er.

Jättekram

[Vintersaga]
0

#3 - Jag är också gärna med och skickar healing till din mamma om hon vill - för jag vet ju vilken effekt det har fått i andra sammanhang och tycker därför det är en fantastisk gåva vi har fått att ge till de behövande :-)

Kram Ricke

asesan
0

Ja, det vill hon. Tack!

nillanb
0

Jag sänder ljus till din mamma.

Indiania
0

Jag skickar healing till din mamma! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old