Helg-Special
Dags för min special igen. Hoppas det uppskattas.
Det finns inget perfekt liv. Eller? Jag tror inte det iaf. Och det finns ingen människa som är perfekt heller enligt vad jag tror. Därför tror jag att det är viktigt att vi släpper alla höga krav vi har på oss själva i vardagen, för annars hindrar det oss själva att verkligen ge fullt ut. Viktigt är att våga tro på sig själv och inte bygga upp för stora förväntningar. När det väl händer det så kan allt rasa framför dig. Det blev inte som du trott och förväntat dig och då kan man inte mer göra än att lära sig o tänka, känna efter då du hamnar i samma situation nästa gång. Samtidigt tror jag oxå att det är dags att lämna bekymmer, sorger o besvär. Iaf för den här helgen, eller vad säger ni?
Tack för mig och Ha en riktigt Go helg allesammans!
Kram
Jag instämmer i det du säger Soffe! 
En riktigt go helg till dig också! Kramen
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag kan inte göra något annat än att instämma i det du skriver Soffe. Riktigt klocka ord och viktiga att lägga på minnet.
Ha en härlig och vilsam helg!
Tack Sofie !
Ord och uppmaningar som jag tar till mig !
Instämmer och trevlig helg Soffe/kram Spanaren
Tack Själva 
Instämmer också!
Trevlig helg på Er!
Kramisar
Instämmer helt………………………….!
Ha en underbar helg………………………
Kram till er alla.<3 <3 <3
Kan bara instämma jag också..
Tack Soffe
Instämmer ,,,,,,
Tack Soffe
Varsågoda snälla ni 
Precis Soffe, jag har lite drag av detta att måla upp en bild hur jag vill att helgen eller kvällen ska bli donar och städar, men sedan kan det ju bli ngt helt annat. Då rasar ju min mysbild av hur det skulle sett ut. Idag tar jag mer dagen som den kommer. Planerar aldrig saker och ting. Min syster vet ju exakt hur hela hennes vecka/or ser ut långt i förväg och det blir sådan stress då tror jag….
Lite tankar från Jile på kvällskvisten med näsan i dotterns godispåse som råkade stå kvar här. Kunde ju inte låta bli :-))))
Kramelikram
#11 Ingen fara JILE. Du får gärna dela med dig av dina kloka ord ;-)
Kram!
tack och ha en go helg du med Soffe!
#13 Varsågod