Godmorgon Rore och ni som sover ännu 
Härligt med ett så fint budskap !, att vakna till 
Mosning alla!
Vilket härligt budskap Rore! Här är det minus 12,9 grader kallt, vitt och mörkt, men sitter med en härlig värme i mitt sinne.
/kram Spanaren
Godmorgon!
Jag håller med övriga om att det var ett fint budskap
Jag sitter just nu och lyssnar till den härliga meditativa musik som du Rore la ut igår, den är underbar. här
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Varsågoda!
Den lyssnade jag på igårkväll innan jag la mig. Den är fin,,,,,och jag sov så gott.
#4 Det gjorde jag också, om och om igen, ville inte sluta
Tack för den Rore!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon.
Så var det torsdag igen.
Klart och kallt ute.
Önskar er en bra dag
God morgon!
Ha det bra i dag!
God morgon, oj vilken härlig musik, det riktigt kändes som ett sug i bröstet.
Tack för den länken.
Carpe Diem

God Morgon på er!
Hoppas att ni alla får en riktigt bra torsdag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon på er! Vilket fint budskap Rore! Känns skönt i dag.Var med min katt Oscar till vetrinären i går, han haltade ovch hade ont i sitt vänstra ben. Inget var brutet, han vilar mycket nu på en pläd intill ett varmt element och matte är så glad att det inte var något brutet.
Härlig torsdag till er alla! Kram på er också!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag!
Ingen sol idag heller men det verkar inte regna i alla fall, alltid positivt. Är det redan torsdag förresten? Hugaligen, vad veckorna far iväg!! 
# 10 - Hälsa Oscar att jag skickar lite värme till benet 
Ha en bra dag!
#11 Tack du fina kattvän! 
god kväll! jobbar in i det sista med momsen, en del företagare får inte tummen ur och ger mig sina papper så därför får jag sitta sent. det ska lämnas in i dag senast.
ha en fortsatt fin kväll
Indiania jag hoppas din lilla katt kryar på sig. Svårt med djur när de blir sjuka.
De kan ju inte berätta hur de har det,,,,,,,,, Sänder ljus och kärlek till missen.
Sänder till din kisse Indiania … du, Cristine skickade healing till vår vovve och det hjälpte
/kram Spanaren
Tack till er godingar! Det går ganska bra med honom i dag skuttade han på tre ben när jag lockade in honom 
Härligt att höra.