11/11 Onsdag
Godmorgon!
Ännu en orörd dag som ligger i inbäddad i november morgonen.
Mitten på veckan och jag önskar er alla en fin dag.
Godmorgon!
Ute är det totalt mörkt, så det är svårt att sia om vädret. Just nu längtar jag efter lite sol…
Idag känner jag mig riktigt pigg och alert efter gårdagens dans/meditation och trumresa… det är bra för både kropp och själ.
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er 
Mörkt ,tyst kaffe muggen i handen …
ha en fiin dag
God morgon!
Halvmörkt ute och snön ligger så vit på marken, och det är ca 2 minusgrader.
Idag ska jag göra Pitepalt och gissa om jag ska äta
. Dessa runda vita bollar är bara så gooooda och sedan så steker jag även fläsk bredvid. Ha det/kram Spanaren
Godmorgon,
long time no hear.
Sitter med kaffet efter en lång, lång och vaken natt. Snart bär det av till jobbet men än kan jag sitta lite till och bara vara…
Ha en god dag på er, det ska jag.
Kram
Sanne
Jag är glad. Är du?
God morgon!
Ta tillvara på denna unika dag!
God morgon!
En fin dag till er alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Goder morgon alla.
Idag ska jag försöka mig på att virka en sån där liten amigurumi. Små söta dockor i alla dess valörer.
Har inte gjort någon förut så det ska bli spännande och se om mitt tålamod håller. Har ni sett reklamen med tjejen som hittar hål på strumpan och blir galen och sliter av sig den och tuggar och biter och drar, och så kommer sonen in med en nyttig frukost på en bricka och hon lyser upp som en sol, jag brukar inte gilla reklamfilmer men den är rolig, för så kan jag känna ibland när det går riktigt åt pipsvängen.
Hoppas jag inte behöver bita i virknålen, det håller inte tänderna för. Hi
Kram Marianne
Godmorgon rore och alla ni andra…
Här ligger lite pudersnö imorse. Varit ut till mina små
kaniner. Knaprar så gott på sina morötter. När de är pigga och glada blir man nöjd själv med. Jämt så får man sist morgonfika själv…men det är det värt.
Ska ta långpromenad idag tror jag.
Kram Jile

godförmiddag,
här vid Mälarens strand , skall det räffsas löv .
Inomhus jobb med att se över alla insläpade pelargonier , som nu skall träda i vila.
Får väl ta en sväng mentalt till "Spanaren" som bjuder på så lockande mat.Hoppas fler hänger på .
Till er alla som har lite krämpor,sänder jag massor med omtanke.
En go dag till alla o envar// Azlan
God förmiddag.
Är in och önskar er en trevlig dag.

God Förmiddag på er!
Idag är jag inte riktigt på G, har ont i huvudet och smått känningar av halsen… får se vad det blir av. Ska gå ut och ta frisk luft i lungorna nu så får vi se hur jag mår sen.
#7 Jag känner igen mig så i den reklamen… fast särskitl när det gäller strumpbyxor så det har jag slutat använda helt länge länge.
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god förmiddag!
ska jobba eftermiddag och kväll på maskinringen så det blir inget av att sitta här
ha det bra så länge
Godförmiddag!
Krya på dig Hoppfull. Skäm bort dig ordentligt idag!
Här är det mörkt och regn och väldigt tradigt. Det blir en runda till stan senare, men först ska jag färdigställa ett porträtt av en fin kille.
Ha en bra dag!

Tack Morgaine! Ska försöka göra det… tänkte bädda ner mig i soffan med en bra film efter lunchen… det känns lyxigt och ovant 
#9 Tack Azlan och palten serveras mentalt strax före 16.30 

Jag tar gärna lite palt… har inte ätit palt på flera år 
#11 Krya på dig Hoppfull! Här får du en varm kram! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#16 Du är också mentalt inbjuden på äkta Pitepalt med fläsk i och fläsk stekt bredvid.
Iskall mjölk och lingonsylt plus äkta smör för dom som vill ha.
Själv dricker jag vatten till och tar bara av det riktiga smöret pga. min födoämnesallergi och det är lika gott ändå 

Tack gulliga du Indiania! Den värmde gott den kramen!
Åh så underbart Spanaren! Jag dricker inte heller mjölk och smör tål jag inte heller… undrar av nyfikenhet var skillnaden är på riktigt smör och äkta smör? Eller hur menar du med smöret och din allergi?
God dag på er alla
Jag skriver inte så ofta här men jag läser mycket och vill tacka för denna sida!
Precis som hoppfull är jag inte heller riktigt på G känner också av halsen så det blir vila idag 
Kram
#19 Äkta (riktigt) smör bör ätas till palten. Mjölk tycker jag inte om att dricka. Lingonsylten var boven i denna matträtt *fniss*
#19 och #20 Ni får varsin hjärtekram av mig idag … Kram på er!
Ps Smör som vi åt som barn och som finns i röda eller guldiga förpackningar. Inget tjafs där i onödan *fniss*
God eftermiddag!
Önskar alla en härlig lill-lördag. 
Kramar
"Låt själen vara fri"

#21 Aha då fattar jag
Ja det är lite sorgligt att inte kunna äta riktigt smör längre (för min del alltså). Men det är ju som det är med den saken! Eftersom det är mental paltträff så ska jag njuta av smöret i sinnet