God Morgon Måndag 9/11
Godmorgon på er!
Åh, vilken vacker bild Mayolica!
Igår lockade inte arbetsveckan som ligger framför mig. Kände mig trött och lite stressad. Idag vaknade jag helt utvilad och lugn, tröttheten är som bortblåst 
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon Mayolica och ni som ännu sover 
Fasligt vad trött jag är den här årstiden…
Sitter i skenet av några levande ljus och dricker mitt morgonkaffe.
ha en fin måndag alla
#1 Så härligt att vakna helt utvilad.
#2 Ja det är inte så rolig årstid nu,men det låter mysigt med levande ljus och kaffe. Själv sitter jag kvar i sängen,det är lite kallt så jag har ingen större lust att gå upp.
~ mayolica ~
God morgon alla!
Mayolica, vilken underbara bild att få vakna till *ler*.
Här verkar det bli en bra och fin dag och det är minus 2,2 grader och snön är så vit och fin. Ha en bra dag allhopa!
/kram Spanaren
God morgon!
Jag önskar er en fin Måndag! 

God morgon!
När jag vaknade så trodde jag det var söndag, vad besviken jag blev. Idag blir det jobb och plugga.
Ha en bra måndag alla
Goddagens på er! Idag somnade jag om gång på gång men nu skall jag ta till mig en ny dag med nya möjligheter.
Vilken vacker bild Mayolica, den lockade fram ett leende. Ha en härlig måndag och kram på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag.
Vilken underbar bild Mayolica!
Här är det som vanligt mörkt och grått. Och så har det börjat blåsa från nordost = kalla vindar. Men jag ska ge mig ut ändå på en promenad.
Idag ska jag börja på ett nytt porträtt (teckning) och eventuellt fortsätta på måleriet med gudinnan, som jag började på igår. Den måste torka först innan jag kan fortsätta.
Skulle behöva dammsuga här också……………..
Ha en skön dag!

Hejsvejs säger jag!
Ha en bra dag! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God dag!
Som vanligt är jag jättetrött pga sömnbrist. Kan verkligen inte sova, inte ens på helgerna. 
Det spelar ingen roll vad jag gör - avslappningsövningar, meditation etc. jag kan inte sova ändå. På torsdag ska jag till min läkare och förmodligen får jag antidepressivt utskrivet då. Hoppas att det kan hjälpa. Den nedåtgående spiralen känns verkligen hemsk.
Önskar er alla en fin måndag!
Kramar Nessa
"Låt själen vara fri"
God eftermiddag!
Önskar er alla en finer måndagkväll.
God eftermiddag på er.
Verkar bli en kall natt,riktigt kyligt ute brr.
Ha en bra måndagskväll.
god kväll
Internet försvann igår e mmen nu har det kommit tillbaka.
Maken kom visst hem nu så nu ska vi äta älgbiff och smaska tårta.
Ha en fin kväll