Healing iFokus

Healing

Etiketter: stenarkristaller
Läst 906 ggr
monkan
0

Reaktioner på kristaller

Var på alternativmessen i Oslo igår. Träffade en dam som sa att jag borde ha något med Kristaller att göra - så jag gick till stenbordet och köpte mig några Kristaller - de som är mina månadsstenar som oxe + en pendel i bergskristall.

Läste sen på en websida att man ska ta stenen i vänster hand, stå stadigt, blunda och se vad som sker. 4 av stenarna gjorde att jag föll framåt och en bakåt. Helt otroligt! Vet inte vad jag ska tro om det! Enligt den sidan skulle framåtfallet betyda att man behöver den kristallen.

Har någon varit med om detta? Och vad ska jag göra nu? Min son fick en liknande upplevelse med dessa stenar, men min man kände absolut ingenting.

Jag får dessutom pendeln att snurra utan att göra något, men min man och son fungerar det inte för. Vad beror detta på?

korseett
0

hej! jag har också testat min pendel om det var rätt för mig och jag drogs också framåt. Det är en häftig känsla. Pendeln kan vara din enbart och därför den inte fungerar för de andra. Be pendeln visa ett ja, nej och kanske/tveksam och sedan börjar du pendla ut saker du vet svaret på och så går du vidare till att svara på frågor som någon annan ställer till dig och som de vet svaret på.

Stenarna kan jag inte så mycket om så där får någon annan orda