Godmorgon 2 /11
Godmorgon på er 
Då var måndags morgonen här igen,
och barnens höstlov är slut.
var rädd om din måndag, veckan har bara en…
Godmorgon Nillan och ni andra!
Sant att det bara finns en måndag och varje vecka kommer den åter lika snabbt 
Nu ska vi snart slänga på oss ytterkläderna och så bär det av till jobbet. Här blåser det ordentligt idag…
Önskar er alla en bra måndag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon pa er alla.
Njuter av min semester i fulla drag.
Onskar er alla en fin mandag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon!
Verkar bli en blåsig dag i dag.
Kaffet är precis klart nu,,,,
Mmmmm
Godmorgon allesammans! 
I dag är jag uppe i tid. Det är mörkt och regnigt ute men här inne är det ljusa tankar. Nu skall jag äta frukost och dricka kaffe. Var rädda om varandra!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla!
Humöret är på tipp, topp
och jag famnar min morgon, med en otroligt levande glädje. Varför då? För att jag bara är
/kram Spanaren
#6 Siri ville väl inte få sitt vackra ansikte peelat *fniss*. Siri är otroligt vacker, men det visste du om sen förr antar jag 
/kram Spanaren
god förmiddag!
Jag ska ta ett eftermiddagspass på maskinringen idag istället eftersom jag inte har några behandlingar. Sen ikväll har jag bokat en timme Qi Gong med min kollega för jag behöver lite mer pejl på vad jag gör.
Ha en fin dag allihop
God förmiddag på er.
Så är det måndag igen,en ny arbetsdag.
Mulet men inget regn har dom lovat.
Ha en bra dag
# 8 Vilken sagolik bild.
God morgon på er alla!
Här blåser det som sjutton,så idag blir det en kort promenad men lilla vovven, och det gäller att hålla hårt i kopplet för hon väger bara2,3kg,så hon inte blåser iväg.
Ha en underbar Måndag.
Kram tantleen

#8 Ja oj vilken vacker bild!
Här stormar det som sjutton idag och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill gå ut och gå eller inte… känner mig frusen och trött men vet ju att jag brukar tycka att det är så himla skönt när jag väl kommer ut!
Idag ska jag laga min trasiga lagning i tanden… usch! Men sen är jag klar hos tandläkaren. Då ska man bara betala av det med 
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Sagolikt vacker bild Mayolica
/kram Spanaren

Fin bild Mayolica.
En ny vecka med nya möjligheter. Just nu sitter jag och väntar på att få höra hur det går med min hund som är hos veterinären. Upptäckte igår att han troligtvis inte får bli täckhund, synd på en sådan fin och trevig hund. Trots allt gör det ingen skillnad på att han kan jobba hemma och kan tävla för den skull.
Ha en ujnderbar dag.
Godförmiddag!
Här är det mycket mörkt idag. Det regnar och blåser kraftigt och är ett mycket bra väder att sitta inne i.
Måste iväg till stan idag. Sen tänkte jag börja på en ny gudinnemålning. En som bara måste göras ……..
¨
Ha det bra!