God morgon Söndag 1/11
Hej allihopa!
Då är vi inne på första dagen i November.
Jag är kvar i Värmland,Vi var på något som heter Sinnenas affton igår kväll. La märke till att månen såg väldigt märklig ut då,det såg ut som en regnbåge omkring den ringar i olika färger var runt månen. Jag har aldrig sett något liknande förut.
Ha det så bra allihopa
~ mayolica ~
God morgon Mayolica och alla andra!
Underbart ord "Sinnenas afton" och så den fina månen till allt detta. Kameran var väl inte med vid detta tillfälle … kan jag tänka mig 
Lugnt och skönt och friden är bara så skön, så här på morgonens kvist. Ha det bra och tänk framåt, med din "egen" positiva anda!
/kram Spanaren
God morgon på er alla.
Ja, så är vi i november igen. bara vänta på dom vita snöflingorna börjar täcka marken.
Det brukar bli obytes väder då månen visar sig så. igår så var det lilla Earth hour för moder jord.tjuvstartade tidigare genom att släcka ner lyset låsa dörren och ta en timmas välbehövd promenad(nytta+nytta)
Ha en bra fortsättning på dagen.
Godmorgon!
Det är en frostig morgon och det är plötsligt 1 november… så vackert
Idag har jag massor med jobb att göra och veckan ska planeras upp så att alla aktiviteter flyter på som de ska…
Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Det är mycket fukt i luften så det kan vara en orsak till ringarna. Här var der dimma i stort sett hela dagen igår och det ser inte ett du gg bättre ut idag.
Ja första november- tänk vad tiden går fort.
Ha en bra dag allihopa
Godmorgon på er alla 
önskar er en härlig söndag
Godmorgon! Dimman har lättat här, tack och lov. En ny dag med nya föresatser!
Ha det gott alla! Kram till er 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#6 Så vacker bild och tack :-)
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Idag känns det bättre. Igår var det inge bra alls.
Vädret är inte särskilt spännande. Mörkt och molnigt men dessbättre verkar det inte vara något regn. Hoppas att det kan bli en promenad idag. Jag behöver verkligen sätta igång kroppen.
Ha en skön söndag!
God eftermiddag!
Vilken härlig bild på månen Mayolica.
Önskar er alla en fin fortsättning på denna söndag.
Godkväller!
Jag har målat idag, gjort färdigt ett porträtt. Åtminstone tror jag det är färdigt. Om jag fortfarande tror det är färdigt i morgon ska jag ta en bild och lägga in här - om beställaren tillåter vill säga 
Jag var ute en runda till affären och fy vad det är kallt och rått idag. Nästan som det skulle kunna vara snö på gång.