God morgon 31 oktober
Och idag är det alla helgons dag.
Vilka är våra helgon? vilka ska vi helga? Jag väljer att helga mina nära och kära som lämnat jordelivet för en stund. Jag helgar döden som inte är slutet utan början på något nytt. Just nu har vi död runt omkring oss i form av hösten och den intågande vintern.
Ikväll ska jag släcka ner och tända ljus och ge healing till vår planet
Ha en underbar, stilla och vilsam dag
Bilden är min pappas kista förra hösten och dekorationen är hämtad från hans liv i skogen och livet med jorden
Godmorgon Korseett och ni som ännu sover 
Vilken vacker Kist dekoration, sagolikt höstlik…
Vi var i går kväll på kyrkogården fem generationer, vi gick och tände grav efter grav, där det var långt emellan åkte vi bil, idag får inga bilar köra inne på kyrkogården.
Otroligt vackert med stillhetan och alla tända ljus…
Barnen även de små kände sig högtidliga…
God morgon korseett!
Så fint att hedra din pappa med att få vara med även i den här sajten
Ljuset är redan tänt på graven, men vi ska åka iväg idag och kolla upp så att alla gravar lyser och kanske tända upp fler ljus.
Känns fint att jag kan tänka, att en gång ska vi alla mötas igen!
/kram Spanaren
Godmorgon korseett och alla andra! Så fint ni ordnat dekorationen för din pappa.
Vi var och tog farväl av min svägerskas son i sjukhuskyrkan i K-d i går eftermiddag. Han var så fin där han låg men svårt att se han flickvän och mamma ta farväl. Vi hade kärlek och healing i vår lilla grupp. Detta blev en allhelgona är mer påtaglig än den brukar vara.
Kram till er alla, var rädda om varandra medan ni kan!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er.
Istället för att tända ljus på graven,så satte jag dit en liten gran.min mor ville ha det så. mina nära och kära på andra sidan finns med mig dagligen i mina tankar,det är ett ljus för mig.
Kram
Godförmiddag.
Jag har nog en bihåleinflammation på gång. Huvudvärk idag och allmänt dassig. Nu vill jag må bra!
Men jag ska gå ner till köpcentrat idag i alla fall. Det var solsken i morse men det har kommit lite moln nu, men inget regn i alla fall.
Jag skickar en extra tanke till Indiania och dina släktingar.
Ha en skön dag!

God förmiddag!
Denna All Helgona får jag tända ljus här hemma för våra kära som gått före. Brukar annars åka runt till gravarna tillsammans med äldste sonen och familjen men jag har åkt på nåt virus med feber och muskelvärk så det är bara att stanna hemma och ta det lugnt.
Känns trist för jag missar även sonsonens 10-årsdag i morgon. Inget att göra åt, jag vill ju inte smitta alla andra.
Ha en fin helg alla-
#5 Tack snälla rara! 

#3 Varma tankar och styrkekramar till dig och familjen Indiania.
#8 Tack goa Toyan! Kram 
Godmiddag!
Det blev ingen promenad idag, jag mår inte speciellt bra. Det är en typisk innesittardag då jag låter lugnet bestämma.
Fick migrän också idag, vilket jag inte haft på mycket mycket länge. Och ett värkskov.
Gnäll gnäll gnäll……………
Gnäll på Du
.
Hoppas Du snart mår lite bättre var rädd om Dig så ta det lugnt. Kram
Var rädda om varandra
Så bra att vi kan se det positiva bland allt annat, för det finns dom som alltid har det sämre en än själv 
/kram Spanaren