Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 865 ggr
moniqa
0

HJÄÄÄLP!!!

Finns det någon eller några här som är duktiga på detta med att hitta bortsprungna djur???????!!!!Gråter

Vi är helt desperata, min dotters unghäst på 1,5 år, en halvblodshingst hade förmodligen blivit skrämd och gått igenom elstängslet här hemma vid middagstid idag och är sedan dess försvunnen!!!! Vi har letat i flera timmar, ropat, visslat och även åkt med bil och sökt efter honom, men vi hittar honom inte!!!! Vi fick sluta leta när det blev mörkt men är sååå oroliga, vi bor ute på landet.

Snälla någon??????Gråter

Kram Moniq

[Spanaren]
0

Kan inte Gråter men gullber mina änglar att hjälpa er!

/kram Spanaren

Ps Lägg in samma tråd på ÖN (övernaturligt)

moniqa
0

Tack snälla spanaren för tipset, det är gjort nu!

KramGråter

[GunillaR]
0

Håller tummarna att han återvänder.

korseett
0

finns det ingen spårhund i närheten som kan söka?

moniqa
0

Tack alla för stödet!!  Inatt har jag varit uppe hur många gånger som helst och tittat i fönstrena efter vår "Lilleman", det var en orolig natt när man visste han var själv ute.

MEN när jag och dottern på varsitt håll varit ute och letat i ca 2 timmar så åker jag med bilrutan nervevad och skramlar med pelletshinken och ropar samtidigt som jag luskör på en liten väg som går ned till sjön, vi har varit där många gånger och letat, men rätt som det är när jag tittar till i backspegeln då går "Lilleman" bakom min bil!!!

Jag blir överlycklig och sätter fast honom i repet och ger honom maten och ringer min dotter som kommer ner dit, ca 1km hemifrån, och hon blir naturligtvis överlycklig och leder honom hem, inga skador, och glad och pigg som alltid men med lite granbarr i pannluggen! ÅHHH vad skönt att det gick bra! Jag blev så glad när jag såg honom.

kramarKyssFlörtSkrattande

nillanb
0

Åhhh skönt att det blev ett lyckligt slut Skrattande

Att Lilleman blev sugen på det goda i hinkenTungan ute

Soffe
0

Va skönt att ni hittade honom :-)

moniqa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag är sååå glad och det är vi naturligtvis alla i familjen, de är ju en familjemedlem de med!!!

Skickar en liten bild på rymmaren! Visst är han fin, den lilla busen som skrämde oss så!

KramKyss

nillanb
0

Haha ja han ser härlig ut Skrattande

Soffe
0

En riktig buse det där Flört

[Spanaren]
0

Mammas lilleman … och vad glad jag blir/kram Spanaren

Loet_old
0