Helg-Special
Dags för min special igen. Förra helgen glömde jag av mig och jag kände mig heller inte i mitt esse då, så jag tänkte att jag väntar tills nästa helg där vi är nu.
Jag gör som jag gjorde sist att jag drar ett tarotkort och tolkar det här för hela helgen. Jag gör så gott jag kan.
**Gottgör dig själv genom att lyssna till dina Egna tankar och känslor. Följ din inre känsla dit den leder dig och våga lita på dig själv.
Låt var sak ta sin tid och skynda inte iväg. Lämna inte något på vägen utan att först bli klar med det.
Släpp egot. Låt inte egot ta överhand, för det tjänar du inget på, så länge du inte vågar utmana dig själv genom att inte kämpa emot och låta allt flöda fritt.
**
Till sist. Låt helgen få bli en fri helg utan att tänka för mycket, men låt dina känslor få vägleda dig från ditt inre. Låt dig få bara vara just du och acceptera dig själv. Våga utmana dig själv och låt inte egot ta styrningen. Kämpa inte, utan bara go with the flow.
Tack för mig och Ha en riktigt Trevlig Helg Allihopa!
Kram
Soffe-Tofflan … tack … för att du kommer med denna helgs Tarothelgs-specialare 
Må du själv få allt gott och att även bemöta ditt inre, på det sätt du själv vill
/kram Spanaren
Tack Spanis! Ja nog är det bra ord till mig själv oxå ;-)
Tack Soffe. Jag ska bära med mig detta i helgen. 
"Låt själen vara fri"
Tack Soffe för dina fina och kloka ord som jag tar till mitt hjärta!
Kram till dig och en fin och harmonisk helg önskar jag dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#3 Varsågod 
#4 Tack själv Indiania för dina fina ord tillbaka 
Tack Soffe!
Tänkvärt budskap att ta till sig
#6 Det hoppas jag!
Vassego!
Tack Soffe
Tack Soffe 
Tack Sofie
För dina fina klokord
Kram på dig 
Varsågoda snälla ni

Vilken vacker Ängel glömde jag att skriva !!!

Tack Soffe!
För de kloka orden och den fina ängelen.
Har redan börjat följa orden.
Tack för dom tänkvärda orden Soffe
Varsågoda o Tack själva