Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 346 ggr
liwa
0

mediciner och healing???

Hej!

Undrar om någon vet om det kan vara farligt att ge någon healing då den är påverkad av olika mediciner?

Jag visste inte om att denna person hade tagit medicin innan jag ga´v healing utan han berättade det efteråt.

Själva healingen kändes inte lika stark för mig som det brukar göra.

Blir lite rädd att det kan göra mer skada än nytta och jag mår dåligt över att jag utförde healingen.

mvh Linda

Kristall47
0

Inte förstör healingen medicinintaget, däremot förstärks de goda egenskaperna i den, därav så bör man ha kontroll hos läkare så att man inte får för stor dos av sin med. healingen är till för personens högsta bästa så jag tror inte du ska vara rädd, finns ingen anledning.

Andevärlden avstyr en healing om vi inte riktigt förstår vad vi har lagt för avsikt. De släpper aldrig fram något som kan skada en person.

Ljus till dig, var ej rädd du har inte gjort något felGlad

liwa
0

Tack!

Var lite rädd eftersom jag är ganska ny på det här.

Känns bra att få ett sånt svar då behöver jag inte oroa mig.

Mvh linda

Kristall47
0

Ge helst inte healing utan att personen vet om det, det kanske du redan vet om.

Ljus

liwa
0

#3 Ja absolut.

Den här personen var helt med. Han bad om det och jag ställde upp.

Men jag visste inte då att han tagit mediciner som "trubbar av" kroppen.

Självklart ger jag inte healing till någon som inte vill ha.

mayolica
0

Healing ska inte vara skadligt i samband med medicin,ibland kan kanske effekten av medicinen förändras något men offta kan healing och medicin komplettera varandra.

Det kan kanske skilja lite mellan olika sorters healing jag är mest insatt i reiki,reiki är situationsbunden och strävar efter att energin ska förstärka det bästa möjliga i varje situation.

~ mayolica ~