Godmorgon 22/10
Då är torsdagen här 
mörkt, tyst några tända ljus och mitt kaffe är strax klart.
var rädd om er i dag
God morgon!
Kaffet är klart och av njuts framför skärmen.
Hoppas ni fått sova gott och vaknar utvilade
God morgon!
Kaffe och nyttolimpsmörgåsar är redan uppsmakasade vid läsningen av lokalbladet. Radion surrar på, så där lite hemtrevligt och jag sitter nu i ett mörkt rum vid datorn 
Ha det bra idag/kram Spanaren
Godmorgon!
I dag känner jag mig lite trött men piggnar väl till när jag fått lite kaffe och frukost. I kväll är det qigong och det ser jag framemot.
Ha en fin dag och njut av stunderna!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!
Efter morgon kaffet så är man redo för att möta dagen.
Ha en bra torsdag
god morgon
itter och krånglar vid datorn med en katt i knät, Ska iväg lite senare upp till Sunne så jag får inte mycket ledig tid idag.
Ha en fin dag

God morgon!
Seg idag, vaknade halv 3 inatt och kunde inte somna om förrän kl 5.
Ha en bra torsdag alla
God morgon!
Grått utanför fönstrena, lite duggregn också men annars en fantastisk torsdag!
Önskar alla en underbar dag!
Kramar
"Låt själen vara fri"

God Förmiddag på er!
Här var det helt mörkt i morse när vi gick upp! Första morgonen i mörker… men det var faktiskt lite mysigt med, gav lite prematur julstämning 
Jag har satt en deg idag som ska jäsa många timmar, nu ska jag väcka den ena sonen och sedan ska jag gå ut och gå. Ska släpa båda sönerna till samhället idag för diverse ärenden… själv ska jag till biblan.
Ha en bra torsdag allihop! Här börjar höstlovet i morgon och för vissa redan idag 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godförmiddag!
Oj vad det är mörkt idag! Som om någon lagt en tjock filt över oss.
Sitter och våndas eftersom jag ska betala räkningar idag. Det är alltid månadens mest ångestfyllda stund. Vojne vojne! 
Mörk dag och räkningar som ska betalas. Nej, detta duger inte. Jag får stoppa in lite ljus idagen juu!
Ha en bra dag.
Hej!
Här är det grått och trist väder ute idag,men det kan inte alltid vara fint och soligt.
Hoppas ni alla har en bra dag.
~ mayolica ~
#11 Vilken tur! Ska sätta mig med räkningarna när jag kommer hem…
Inte direkt månadens höjdpunkt.
Njut av kaffet och ha det så trevligt i stan.
Kram
"Låt själen vara fri"

God Middag!
Oj vad tiden försvinner här. Huset fullt med underbara kissungar, närmare 11 st som nu börjar vilja ta för sig av livet. De är av rasen Ragdoll och är verkligen ljuvliga!
Ingen som är intresserad av en ulltuss?
Gå gärna in på min Hemsida och kolla in dem!
Ps Lite Healing för min kroniska värk och mer energi vore gudomligt!!! Hoppas någon vill dela med sig!
Kram Moniqa
#13 JOOO, jätteintresserad men jag är allergisk tyvärr och det är min förbannelse i det här livet då jag verkligen ÄLSKAR djur. 
Jag får titta på de små liven istället.
Kram
"Låt själen vara fri"
# 13 - Åhhh vilken liten pussgoding *smack* 
#15 Håller med dig Morgaine, bland det sötaste jag sett. Blev alldeles tårögd. 
"Låt själen vara fri"
#13 Ljuvlig kisse men jag har min vovve 
Sänder/kram Spanaren
God eftermiddag!
Har haft en liten paus från den här sajten då jag har så mycket med egen sajt och privat, men nu är jag tillbaka igen 
Har för övrigt gått en healingkurs som gav mig mycket och nu arbetar jag mycket för att kunna må bättre själv och det går sakta men säkert framåt. Jag har funnit en mentor som hjälper mig mycket att utvecklas och det är jag så glad över!
Kram på er alla och ha en underbar dag! 
Yataz
Välkommen tillbaka #18
/kram Spanaren
ja välkommen tillbaka Yataz.
kattungarna är så otroligt gosiga å gulliga å javillborranednäsanipälsentussinussida!
Tack 
Yataz

#22 Hihi den där bilden känner jag igen från Ragdollsajten 
Kul att du hittat till denna intressanta sajt också 
Yataz

#23 Ja hej!!! Såg att du fanns här inne oxå, spännande! Jag är ny här och detta är verkligen allt nytt för mig, men som sagt spännande! Klart man måste bjuda på en liten bebbe att vila ögonen på!
kramizzz