Healing iFokus

Healing

Läst 499 ggr
stormvind
0

Vad har Ni blivit glada av idag?

Alltid finns det något man blir glad överGlad

Små saker, stora saker!

I morse fick jag besök av barnbarnet 1,5 år innan jag åkte på jobbet. Mommo titta tolen, titta boken. "Mormor sitt på stolen titta i boken". SÅNT blir man glad avKyss

Sen fick vi på vinterdäcken fast vi inte beställt tid på verkstaden så  fick vi hjälp inom fem röda…..

Sånt blir man också glad av när mannen och sonen skulle åka till Stockholm……Hoppas (f´låt) att nollåttorna också fått på sina ifall det blir oväderSkäms

Vad har Ni att kontra med kompisarFlört

[Kreatia]
0

Jag blev glad idag då jag träffade en god vän och vi hade ett givande samtal om livet och allt möjligt! Vänner ska man vara rädd om, eller hur?

dalamormor
0

jag är glad för att du är min SYSTER.

puss o kram

stormvind
0

#1 Absolut, det är en rikedom!

#2 Och jag är glad att DU är MIN syster!

Kramisar

mayolica
0

Jag blev glad när jag tittade ut och såg att solen var framme och att det inte var så blåsigt ute.

Glad

~ mayolica ~

korseett
0

jag blev glad idag när jag under en meditation med en energiboll verkligen kände den mellan händerna- så häftigt!

dalamormor
0

oj,jag glömde dagens höjdpunkt.

en mamma till ett av mina förskole barn,hade talat om att fröken x skulle öppna i dag.av barnets min var det så där.det är bara ami som är bra fick hon till svar,då är det lungt och skönt.

ja ja man kan kosta på sig lite mer när man är vikarie,och inte behöver tjata varje dag.