Dagens shamankort 11 oktober
Buffalon
Står för ansvar, healing, bön.
Det du ber om kommer att bli givet dig.
Vi får alltid det vi önskar. Det kan vi vara helt förvissade om. Även om vi inte alltid är i kontakt med våra bakomliggande önskningar är detta sant. Låt inte det göra dig förvirrad eller oklar ifråga om dina syften och mål. Tro på att det hela och det vackra kommer att manifesfesteras i ditt liv och i ditt sinne. Det som alltid kommer att vara vid din sida kan aldrig gå förlorat.
Be om att ditt sinne ska fyllas med insiktens kraft och att det eviga ljuset ska skingra din själs tvivel. Välj att se att den sanna kärleken inte kräver någonting av någon. Det enda den vill är att du ska dela med dig av det du har inom dig. Agera med medkänsla och empati, men låt dig inte förvillas att tro att du måste förlora för att någon annan ska vinna. I kärleken finns ingen brist.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Nu avslutar jag med detta fina kortet. Jag hoppas ni har haft lite behållning av detta. Man skall ju sluta när det känns som bäst.
Ha det gott mina vänner
Kram
Tack Indiania för att du ville göra detta för oss. Soffe är beredd att lägga dagens tarot efter det här.
Så starkt och vackert 
Tack Indiania
Tack Berit
kramar Doris
Allting är möjligt
Tack Indiania för dagens vackraste ord och tack för din tid du gav till oss med att skriva in allt detta fina 
Välkommen Soffe att glädja oss på ditt sätt med dina kort 
/kram Spanaren

Tack Indiania för alla fina kort du dragit, jag har njutit av varenda ett av dem!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Indiania,verkligen givande kort.
Tack Indiania!
Kram Rore
Tack själv alla vänner!