Healing iFokus

Healing

Läst 517 ggr
[Spanaren]
0

God morgon den 10/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Nyss läst min lokaltidning i skenet av mina levande ljus. Hoppas att ni alla får en trevligt avkopplande helg!

/kram Spanaren

Loet_old
0

God morgon.

En härligt ny dag,med allehanda ting.

Ha en bra lördagGlad

Clary
0

God morgon Spanaren, Loet och ni andra som vaknar senare Flört

En ny ren dag ligger framför oss, ta den till vara.

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Vaknade med huvudvärk Obestämd men det går väl snart över.

Snart kommer mina prinsessor för att vara hos mormor tills i morgonSkrattande

Så jag får nog fullt upp med två aktiva tvååringarSkrattande

ha en skön lördag alla

korseett
0

härlig bild!

Idag bär det av till Karlstad och eventuellt några grannkommuner. Ska ringa på några saker på blocket och se om de är kvar. Om inte, ja då då blir det bara Karlstad.

Solen skiner så ha en riktigt fin dag

Indiania
0

Godmorgon! Här är det sol och skall försöka få lite ordning i trädgården inna det blir vinter.

Ha en härlig lördag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

janing
0

God morgon!

Har sovit länge, idag ska jag storstäda fikarummet på jobbet.

Ha en skön lördag alla

dalamormor
0

god morgon.

här i V Dalarna är det 6minus.strålande sol.

i natt har jag haft besök av räven som tycker det är dags att gå till återvinningen.den hade varit på verandan och dragit ur konservburkar jag hade i en kasse.men jag får skylla mig själv jag ställde ut ett fat med fisk åt katterna men dom ville inte ha.

som tur var katterna inne i natt,har hört att räven varit här flera gånger för katterna har fört ett herrans liv,spottat och fräst.

men nu vill dom vara inne på nätterna.i dag blir det till att putsa lite fönster och sätta upp nya gardiner.i kväll blir det älgmässa med pub efter åt,kanske ska gå och spana in några jägare,fniss.

TREVLIG LÖRDAG ALLA I VÅRT AVLÅNGA LAND.

[Spanaren]
0

#7 Älgmässa så fint namn, vad gör ni där? Det där med puben förstod jag Flört men resten *fniss*/kram Spanaren

dalamormor
0

7

Jadu vet egentligen inte eftersom jag aldrig varit dit.

men vad jag fattar så är prästen där ock håller en liten gudstjänst,inför stundande älgjakt.men att det hålls på serveringen vi har tycker jag är lite märkligt.men jägarna är kanske inga kyrkobesökare ha ha.kram

[Spanaren]
0

#9 Så fint det låter och tack för att du berättade :-)

/kram Spanaren

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det är lite höstigt i vädret idag, men förhoppningsvis inget regn. Tunga skyar hänger här i kanterna dock……..

Kanske det blir en shoppningrunda för mig. Behöver byxor och det är inte lätt att hitta några trivsamma och snygga i bigsize.

Ha en skön lördag!

mayolica
0

Hej! här är ded en riktigt fin solig höstdag idag,ska försöka slita mej från datorn och gå ut en tur.

Ha en bra Lördag allihopa.

~ mayolica ~

[rore]
0

Hej på er alla!

Vilken härlig dag det är i dag. Solen skiner och jag har varit ute större delen av dagen.

Härligt!

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag