Healing iFokus

Healing

Läst 493 ggr
nillanb
0

Godmorgon 7/10

Upp och hoppa sömntutor det är lilllördag Flört

Det faller ett lätt regn, men jag hoppas det slutar snart för svea vägrade gå ut och kissaFörvånad morgontrötta hundskrälle Tungan ute

[rore]
0

Lätt regn??

Här öser det ner mellan varven och blåser *Uschligt*

Vill ju ha sol ju.

Nå ja, önskar er en fin dag trots busväder.Tungan ute

[Spanaren]
0

Här öser regnet också ned och blåser friska vindar. Inåt landet har dom lovat 1-2 dm snö och att det ska driva igen på vägarna pga. den starka blåsten. En klass II varning hördes igår på radion och idag har jag inte hört någonting mera om det ännu.

/kram Spanaren

Clary
0

Go morgon på er

Hade gärna sovit en stund till, förstår Svea varför ut i detta väder och när man är trött Skrikandes

Ha en fin dag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

stormvind
0

Nej men var bor Ni någonstans?

Här (Malung, Dalarna) är det blå himmel och sol!Underbart vacker morgon! Men igår kväll var det busväder, snö som gick över i regn och blåst.

På väg till jobbet för en ny dag….

Kram på Er, ha en fin dag trots rusk.

korseett
0

samma här igår regn och blåst men idag solsken.

Idag ska jag jobba i Grums på maskinringen. Ha en bra dag!

Indiania
0

God morgon! Ja i dag är det sol igen Glad

önskar er alla en fin dag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Här har det varit ett busväder nu på morgonen. Regnet/haglet slog på mina fönster så att jag vaknade. Trodde först det var någon som kastade sten påfönstret. Men nu tycks det ha lugnat sig och det skulle till och med bli lite sol mellan molnen senare idag.

Ha en bra dag, i sol eller i regn!

tilja65
0

God förmiddag!

Här är det växlande väder och solen tittar fram då och då. Har varit ute och cyklat en stund och ska nu strax laga lite lunch.

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaR]
0

Nu skiner solen här!

Loet_old
0

Go kväll.

Idag har det stormat och regnat rejält.blåser fortfarande men lugnat något.var ute en sväng till sommarstugan som ligger vid havet,och tittade till bedrövelsen. Halva bryggan som var torvad är borta med vinden.

Men man ska väl ha någonting till nästa sommar att göra.

Ha en fortsatt trevlig kväll.