Healing iFokus

Healing

Läst 541 ggr
Clary
0

Lördag 3/10

God lördagsmorgon på er här inne och välkomna upp till en kall men fin morgon.

Önskar er alla en härlig lördag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

nillanb
0

Godmorgon Clary och ni som ännu sover Glad

Här är det gråväder och jag har influensaRynkar på näsan så det blir vila hela dagen.

Önskar er en fin lördag

[rore]
0

God morgon Clary och till er andra.

Solen skiner fint och luften är både klar och kall.

Hoppas ni fått sova gott på lilla örat.

Det har jagGlad

En fin lördag önskar jag er.

Indiania
0

God morgon på er!

I dag är en dag i välmåendets tecken, känner fortfarande av den ljuvliga behandlingen jag fick av korseett i går.På förmiddagen skall sambon ha släktforskning med sina äldre släktingar och jag skall läsa i en bok tänkte jag.

Trevlig lördag och krya på dig nillan, skall skicka healing under dagen!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Morning!

Slog upp mina morgonpigga ögon 05.30 och sedan var det stört omöjligt att somna om Glad

En toppenmorgon med sol och ganska så många minusgrader och en hel del av kort har det blivit under vår mogonpromis.

/kram Spanaren

nillanb
0

#3 Indiania ! Jättetack Kyss

[Spanaren]
0

Men nillanb … visst ska vi fylla på dig idag också … sänder Skrattande

/kram Spanaren

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag sov till tio över nio idag i ett streck. Kom i säng ungefär tio över ett inatt. Så det blir åtta timmar i streck.

Södra Sverige inväntar årets första höststorm och jag skulle vilja påstå att vi redan fått känningar av den  här i Malmö. Det är regn och rusk även om vindarna inte har tagit i som de förutspås. Det blir alltså en innedag idag och det är nog likabra för min del. I går och förrgår gick jag så mycket så att jag fick skoskav, aj aj aj! Så det får väl vila sig idag.

Jag fick tag på ett par sköna boots igår i läder och som inte kostade mer än 349 kronor. Men jag fick leta en stund eftersom de flesta är ganska smala i lästen, men här får jag in inläggen också eller plats till en extra socka om det skulle bli kallt.

Jag får önska en skön lördag, och alla som bor i söder - håll i hatten!

Windy

tilja65
0

Godmorgon!

Här har vi ingen storm. Blåser stilla och regnar så smått… Vi sov länge idag. Klockan var nästan 9 innan vi kom upp. Det är ovanligt Glad

Vi ska jobba lite med huset idag.

Önskar er alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

mulet, regnigt och blåser lite. Seg idag och träningsvärk och skallebank men det går ändå

Ha en bra dag

nillanb
0

#6 Skrattande *kraxar* fram ett tack till spanaren Kyss

[GunillaR]
0

Nu har det börjat blåsa ordentligt här.

[rore]
0

Solen försvann här också.

Grått och mulet, lite bitiga vindar.

mayolica
0

Här är det regnigt och blåsigt,en dag då det är mysigt att vara inne. För mej har det varit en riktig slappar dag,det blev lite sent igårkväll så jag kom upp ur sängen först efter kl ett på eftermiddagen.

Önskar alla en bra Lördagskväll.

~ mayolica ~