Schamansk healing och visdom
Jag har en bok och en kortlek liggande som jag " glömt " bort, den heter " Själens visdom".
Fick för mig att dra ett kort och texten var så fin så jag vill gärna dela med mig av den. Jag fick fladdermusen och så här står det:
Livet ger oss ständigt möjlighet att möta oss själva på nytt. Varje dag ställs vi inför nya uppmaningar och upplevelser som utmanar oss att lägga föråldrade föreställningar åt sidan och se med nya ögon. Vår önskan att låta det gamla dö är stark och verklig, men samtidigt gör sig rädslan för det nya och och det ännu okända påmind. Vi behöver lära oss att det inte är det nya vi fruktar. Det nya känner vi inte till och har därför ingen möjlighet att frukta det. Vad som däremot är det verkliga problemet är våra tankar om det.
Se därför det nya som en naturlig del av livet. Universum vill att du ska bli allt det som du kan vara. Det vill att du skall inse att du är värd att gå från begränsning till gränslöshet, från ofrihet till frihet, från kraftlöshet till kraft, från rädsla till kärlek. Så var inte rädd för det oundvikliga. Döm dig heller inte för din rädsla, men säg sanningen till dig själv. För det är endast när sanningen om en situation saknas som smärta kan bli verklig.
Kramar till er alla Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag bara kramar om dig just nu.
Härlig text
vilken underbar kortlek och fin text. tack!
Så underbart Indiania och det var nog meningen att du skulle snubbla över dessa fina ord
och din kortlek … ska det dras ett kort var dag eller …
Verkligen sanna och fina ord att ta till sig. Tack Indiania för att du delger oss detta/kram Spanaren
Tack…
Härligt att få ta del av så fina ord.
Tänk vad ord betyder mycket… när man väljer att låta dem göra det.
Kram
Tack skall ni ha, ni är så fina.
#4 Ser att du vill att det skall dras ett kort varje dag, det får jag fundera på.
Kramar 

Vilken vacker text Indiania! Precis vad jag behövde höra idag!
Tack å Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Hoppfull! Det kändes gott att höra. Kram 
Ja vad fin text, det stämmer ju så bra Indiania. Många som skulle behöva ändra på sina tankar, finns det ingen bra metod att gå in och ändra om i tankebanorna :-)
Kram Jile