Funderar
Jag tror att det pågår en om möblering inom mig av känslor.
Jag känner mig stilla och lite sorgsen, vet i grunden vad det handlar om, så jag känner ingen panik av någonting bara stilla sorg, men samtidigt känner jag mig avstängd.
Som om kraften inuti mig och runt om mig har tagit ett par steg tillbaka. Jag är inte heller kraftlös eller likgiltig.
Bara det att jag inte riktigt känner igen mig själv i detta nya varande.
För en vecka sedan hade jag en stark utrensande dröm, som jag kände mig mycket befriad av efteråt. Jag kände mig lätt både till kropp och själ efteråt.
Har aldrig varit med om något liknande. Men om det nu var en utrensnig som jag var med om då, kan den verka fortfarande?
Käns som jag är på väg mot någonting nytt och okänt i skrivande stund. men jag kan inte riktigt förklara denna känsla.
Någon som känner igen sig?

Ja det kan ju vara så rore. Du tar en Time out just nu och landar efter utrensningen. Sen går du vidare mot nya okända mål. Ska bli spännande att få höra om vad som händer härnäst
( om du vill) Du skriver så klokt och som du säger så är du säkert på väg mot något nytt i livet.
Kramiz från mig till dig
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Tack xinluo!
Kramar tillbaka till dig från mig
ja det kroppen har rensat ur sig kan den också sörja. Den tappar balansen. När du vet vad det handlar om så går det också mycket lättare att acceptera och låta det ha sin gång.
kram
Kan det vara så,
Att du efter mycket arbete med din inre förnyelse och den utrensning av sådant du inte längre ska ha i din mentala ryggsäck så gav ju dig din dröm ett tecken på att den gamla Rores bördor är borta nu (om du väljer att tolka det så).
Jag tolkar det så att du, ditt inre har släppt dig fri - till en start utan ryggsäck.
Ditt nya liv håller på att födas, för att formas av bara Dig och inte av någon yttre störning.
Du vilar i ditt själv, tills du i ditt inre startar din nya livsväg.
Så tolkar jag det som sker i dig nu.
Tack så mycket för era svar.
Jag hade en dröm om att jag ska städa, rensa ur hemma.
Jag har känt att jag ska göra det också en tid, så det var väl en bekräftelse att det är dax.
Rensar jag runtomkring mig så rensar jag ju även inom mig.
Så jag tror att det är en tid av utrensning, det är ju ofta många som känner likadant.
#6 Ja det där med att rensa ur hemma har jag hållit på med ett tag men vilken tid det tar.
I dag kände jag mig lite ledsen så jag har städat ordentligt, fick ett tel.samtal som gjorde mig ännu mera ledsen. Du skall tro att det blev städat efter noter.
Den här utrensningen vi känner utav tycker jag kommer och går som den vill och det behövs säkert. Undrar bara när det skall bli balans på det hela.
Det är att känna tillit till universum, så känner jag det.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag tänker så jag med, om du nu rensat ut något, släppt taget och sagt adjö så är sorg en helt trolig känsla. Även tomhet kan man uppleva när man befriat gammalt skräp som bott inombords länge.
Så nu måste kroppen bearbeta det faktum att något förändrats. under tiden blir det en tid av stillhet och återhämtning. Tänk på det med tacksamhet och ödmjukhet inför den storhet din kropp och ditt inre är 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack till er alla!
I dag har jag strosat runt ute i naturen och känner mig mer i balans eller hur jag nu ska uttrycka det.
Härligt väder, fin natur,, Som balsam för själen att bara vara.
Kram till er alla.
Kramar om dig i mina tankar.
#10 Du är ju för go du vännen! Kram tillbaka 
" Var nära naturen - var när dig själv "