Tips på meditationer!

Jag har en meditation på min hemsida, en väldigt bra healingmeditation som jag använder när jag guidar andra i meditation. Kristallgrottan heter den. Jag har länken till min hemsida på min sida här på fokus…..läs under meditation en bit ner.
Rose
*1 Den verkar väldigt spännande och bra. Jag ska prova den medutationen om jag får för dej,,
Tack rosmarin det ska jag kolla. Kram
#1 Vilken fin sida du hade, mycket spännande läsning

Den är fri att använda, jag älskar den här meditationen. Fick den i ett gruppmejl för flera år sen på engelska och har översatt den.
FiaH tack för komplimangen om min hemsida.
kram Rose
rosmarin90,
Var inte på din fina hemsida och hittade Kristallgrottan.
Den meditationen lät helt underbar och den tänker jag använda mig av ikväll, tack! 
Kram Nessa
"Låt själen vara fri"
Oops, var INNE på din fina hemsida ska det ju stå… 
"Låt själen vara fri"
Jag har fått tag i Bergsmeditation på svenska med Terry Evans medhjälpare. Den var helt underbar för en naturmänniska som jag är.
Kul med nya tips för vi andra här inne också och du Fia-gumman;
Lycka till igen/kram Spanaren

Tack Nessa 
Försökte mig på Kristallgrottan igår kväll men blev avbruten mitt i.
Mina stökiga grannar kom hem precis när jag befann mig i mörkret i grottan. Det kom ett namn till mig precis innan jag blev avbruten, Aderlun. Aldrig hört förut och jag fick ju aldrig reda på vem Aderlun kan tänkas vara eftersom mina grananr behagade klampa runt som elefanter. 
Anyway, jag tänker försöka igen, det jag hann uppleva var underbart. 
Kram Nessa
"Låt själen vara fri"

Hej du kan ju använda öronproppar eller hörlurar med avslapningsmusik så slipper du bli störd av stökiga grannar.
Härligt att du gillar den och lycka till nästa gång.
kram Rose
Ja det kan vara värt ett försök.
Tyvärr har jag ingen bra avslappningsmusik. 
Tack! 
Kram Nessa
"Låt själen vara fri"
Tack rosmarin! Skall testa denna meditationen.
Vilken vacker änglabild du har.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 kan du tänka dig att dela med dig av Terrys Bergsmeditation?
Rosina1

Har aldrig mediterat, men täntke testa.. något speciellt att tänka på ? :)
Lugn och ro, sitt eller ligg bekvämt och fokusera på andningen, låt den fylla dina tankar till en början.
Det var så jag gjorde när jag började meditera och det funkade fint.
Lycka till! 
"Låt själen vara fri"
#14 Den är redan delad men jag kan dela den vidare så pm:a mig dina uppgifter :-) /kram Spanaren
Jag har testat kristall grottan ett par gånger och en gång på min meditationsgrupp, både jag och dom älskar det, så tack igen. Varm kram Fia
#1 rosmarin!
Jag såg att du håller på och gör en CD med meditation kristallgrottan, stämmer det och hur kan man köpa den i så fall, det är ju mycket bra att få en guidad meditation.

Hej ja det är riktigt, jag håller på och spelar in den på CD tillsammans med Rickard Liwendahl. Men den är inte klar än.
Återkommer när den är klar.
Rose
Åh vad spännande! 
Kram Nessa
"Låt själen vara fri"
#20 Spelar du in en CD med Rickard, då blir det bra.
Har en fin CD med honom " Song of the Soul " en bra meditationsskiva! Då väntar jag också med spänning!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för svaret. Den kommer säkert att jättefin.
behöver inte vara från någon skiva, utan om ni har någon egen ni vill dela med er av. Med ljus Fia