Healing iFokus

Healing

Etikettintuitionsövningar
Läst 1073 ggr
[GunillaR]
0

Godmorgon 21 september

Ikväll har jag suttit och jobbat med en målning där jag använt ett foto som Mayolica skickat in här i en dagens-tråd. Jag tycket det var så fint att jag kände mig inspirerad att måla.

Den är inte exakt, jag har ändrat lite på den. Ni får se nästa gång jag kommer tillbaka när jag har stigit upp och fotograferat målningen. Jag vill inte använda blixt därför måste jag vänta till dagsljuset kommer.

Nu blev ni allt nyfikna va Cool

God natt och god morgon!

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Oj vad nyfiken jag blev nu, på att få se din nya målning.

Morgonen är kylig och fuktig så jag tänder några ljus.

ha en fin dag

Loet_old
0

God morgon på er.Glad

Blir spännande att se målningen.

En vacker höstdag är det.

Så ha en bra dag alla.

[rore]
0

God morgon!

Mulet över Uppsala ännu så länge, men hoppas på att solen ska titta fram lite senare.

#0. Mmm, Nyfiken är jag , ska bli roligt att få seGlad

[Spanaren]
0

God morgon alla :-)

Åter hemma efter en trevlig weekend hos min vän från i fokus. Enda smolket i bägare, är det onda som jag drog på mig med att bara sitta under resans gång/kram Spanaren

Clary
0

God morgon här inne!

Regnig natt och mulen morgon men det blir säkert bra Skrattande

#0 Spännande att se din målning Flört

Önskar er en fin dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

janing
0

God morgon!

Idag är jag trött, ville inte kliva upp. Ute är det dimmigt, men solen är på gång.

Ha en bra dag alla

korseett
0

#0 verkligen nyfiken blir jag!

God morgon!

Igår kom det regn så min mamma ville inte köra hem i det vädret så hon stannade tills nu i morse men nu så är hon på väg hem. Hon är 78 år och är banne mig piggare än vad jag är. Skaffat sig ny bil och ska nu hem och gratulera en lika pigg hundraåringFörvånad Ja jag får hoppas att de generna finns i mig med.

det börjar dra ihop sig inför starten på nya stället som är 2 oktober. Hua vad tiden går fort nu. Behöver några veckor till i september tycker jag. Kan man beställa det nånstans?

Ha en fin dag

Indiania
0

Godmorgon på er!

#0 Vad spännande det skall bli att se målningen Glad

#7 Vilken ungdomlig mamma du har korseett! Det skall bli kul att du kommer in i stan.

Ute skiner solen. Ha en härlig måndag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

#8 tack. Apropå min mamma så när hon ringde förra ägaren till den nya bilen för att få reda på lite om den innan hon slog till så kallades hon för ung kvinna. Paret som hade haft bilen var yngre än henneOskyldig

Indiania
0

GladVad härligt att ha en så aktiv och " ung " mamma, bra arvsanlag!

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag på er!

Sovit som en stock har jag inatt också. Solen skiner här idag också. Blev lite förvånad eftersom det verkade som att det var regn på väg hit.

Här är Maylolicas vackra bild.

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer min målning. Jag har beskurit bilden först. Och sedan har jag gjort min egen färgsättning. (konstnärens frihet) He  he

Här är den!

nillanb
0

FANTASTISK SkrattandeSkrattande

[rore]
0

Väldigt finGlad

Indiania
0

Bra jobbat Morgaine! Glad

Aleethia
0

Godmorgon alla!
Härligt väder ute idag, solen skiner och det blåser inte ett dug. Självklart så har jag tid i tvättstugan… Obestämd

Jättefin tavla Margaine, du är otroligt duktig!!! Glad

Hoppas alla får en härligt underbar dag!

korseett
0

väldigt fin tavla morgaine!

jag kollar inredning för fullt och mitt nya behandlingsrum blir åt det orientaliska hållet, iallafall med färgerna. Behandlingsbänk kikar jag på med och det blir en stor investering. Har några intressanta på lut

[GunillaR]
0

Tackar o bockar för berömsen Glad

Clary
0

Du är duktig du Morgaine Kyss

Medarbetare på Feng Shui och Indien