Healing iFokus

Healing

Läst 391 ggr
Indiania
0

Godmorgon lördag 19 september

Grattis till namsdagsbarnet Fredrika!

I dag är det strålade sol i Värmland.Önskar er all en fin lördag, njut av naturen.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

janing
0

God morgon!

Här är det grått men solen kommer snart.

Jag blev moster igårkväll till en pojke på 3900g, både han o syrran mår braSkrattande

Ska plugga idag.

Ha en bra lördag allihop

[rore]
0

God morgon!

Härligt väder.

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Önskar er alla en fin dag/ Kram

Indiania
0

#1 Grattiskram till dig som blivit moster Kyss Skönt att alla mår bra.

Det var en rejäl gosse.

[GunillaR]
0

God förmiddag

Grattis moster Glad

Här är det fint sensommarväder idag. Jag mår inte riktigt bra, lite ont i huvudet och känns som förkylning är på gång Rynkar på näsan

Skulle åka ner till sonens familj men det gör jag inte nu. Med tanke på influensan………….

Idag ska jag bara slappa och vila mig. Kanske rentav sätta mig i solen en stund i eftermiddag på balkongen. Ta in de sista värmande strålarna.

Ha en fin lördag!

janing
0

Tack så mycket - det ska bli kul att få ha en bebis i släkten igen som man kan "skämma bort" lite.

Det är lite synd om storasyskonen, de bor tillsammans i stan där de studerar, och åtminstone en av de har konstaterad svininfluensa, så de får inte åka hem på ett tagGråter.

Krya på dig Morgaine

[rore]
0

Grattis moster janing.Skrattande

Vi skrev samtidigt så jag missade ditt inlägg.

korseett
0

god förmiddag!

Nu ska jag och mamma dra till Nysäter och handla så vi kan koka mer plommonmarmelad. Och så ska vi spela på Lotto eftersom det utlovas storvinst och den vill vi ha hihi!

ha en fin dag

korseett
0

grattis moster!

[Spanaren]
0

Måste bara in och kika vad ni gör Flört

Grattis moster … hoppas att du får snusa på den lille :-)

Ska tala om att stämningen är på topp från första stund med förstagångsbesöket hos min kära i fokus - vän.

/kram Spanaren

Indiania
0

Härligt att höra Spanaren SkrattandeKram

janing
0

Tack alla!

Jag hoppas jag inte åker på nån förkylning så att jag inte får åka o hälsa på när de kommer hem.