I fokus - nära vän.
Det bubblar i hela mig som sockerdricka för jag ska iväg och träffa en kär vän som jag har lärt känna genom i fokus.
Tycker det är helt häpnadsväckande att man kan känna av personer på detta vis genom en hård burk *ler*
Vännen som jag ska hälsa på i helgen heter Mammi 
Det är inte klokt för jag längtar som ett barn efter att träffa henne. Jag upplever det som att jag ska träffa en lillasyster och det är speciellt för mig som är ensam.
Mina andra guldkorn vet också vem dom är utan att jag säger det här.
Har någon mer fått uppleva att lära känna vänner här inne och har ni i så fall också träffats.
/kram Spanaren
Ps Från fredag till söndag ska jag och Mammi bara tjattra som kvinnor kan 
Hoppas du får en trevlig och givande träff!
Tack Rosina1 

Ha så kul ni bara kan! Mysigt!
Kram
Tack moniqa och det känns kul att äntligen få träffas :-)
Snart om någon/några månader är det 1 år sedan vår första kontakt via i fokus m.m. /kram Spanaren

Gläds med dig Spanaren 
Jag har också fått fyra nära vänner via iFokus, har hittills bara träffat en, men hoppas på att snart träffa de andra tre också. Man lär ju känna varandra ganska väl och jag har fått så mycket stöd och hjälp av mina nätvänner. Varmt tack ska ni ha 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Härligt och roligt.
Ta tillvara tiden och ha det så jätte trevligt
# 5 Visst är det häpnadsväckande att hitta sina vänner på detta sätt
men det är riktiga vänner för jag har självt valt dem *ler*
#6 Tack rore och jag/vi ska ha det så trevligt så :-)
/kram Spanaren
Hej Spanaren! Vill skicka dig en hälsning och en stor kram.
Ha det så bra och trevligt som bara ni kan, visst är det fint att träffa vänner på detta sätt. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania
och att få möta på likasinnade vänner är verkligen en riktigt fin gåva/kram Spanaren
Ha det så bra spanaren och att ni får det trevligt.Ni har säkert mycket att prata om.
Tack Loet
/kram Spanaren
Hoppas att ni får det riktigt trevligt och mysigt! 
Njut nu av varandras sällskap, hela helgen.
Kram/Nessa
"Låt själen vara fri"
härligt spanaren