Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 521 ggr
Loet_old
0

Påminnelse om tarot

Hej, ni har väl inte glömt bort att dra ett kort i morse?

Jag kom det just nu.Glad

korseett
1

nädå, drar varje dag. I morse fick jag två i pentagram vilket jag tolkar som balans i hemmet eller på väg att få för det känns som om mannen på bilden är på väg mot det.

Loet_old
0

Jag fick fem i bägare och på råga på all fick jag samma kort för 7 dar sedan.står och stampar och tittar bakåt,känner mig så trött.hoppas på en energi kick..

korseett
0

jag fick samma kort två dar i rad med häromsistens. Man får ta sig en funderare på om man missat något på vägen.

Loet_old
1

Nu har det hänt igen, men den här gången drottning med svärd.som jag drog på förmiddan.men jag har skingrat molnen jag har skapatGlad..

Hur går det för er andra? NyfikenFlört

korseett
0

har inte dragit kort de senaste två dagarna tyvärr. Får göra det sedan för morgondagen

Loet_old
0

#5 Ha,ska påminna dig i morgonbitti.

korseett
0

senast jag drog fick jag sju i bägare. Jag fick ite till mig vad kortet sa mer än både bra och inte bra känsla liksom. Med tanke på de senaste två dagarnas utveckling så kan man ju börja undra

Loet_old
0

Dom är magiska korten,mer kan man inte säga.

[BigMama]
0

Vi är oroliga för vår arbetsplats framtid och jag och min arbkamrat drog varsitt kort på varsitt håll.

Hon fick kejsarinnan upp och ned, och jag Drottning i bägare.

Tolkning?

Indiania
0

#9 Detta är ju någonting för Soffe, hon är duktig på tarot.

Skall se om jag får tag på henne.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[BigMama]
0

Båda korten är ju för mig havande kort. Och om kejsarinnan var upp och ner, så blir det ju som vi befarar….

Japp, hade vart kul o få höra Soffes utlåtande!

Om inte annat så får framtiden utvisa.

Kram tebaks!

Soffe
0

Hej!

Oj. Det står stilla i mitt huvud just nu ikväll. Jag själv lägger ju inte upp o nervända kort, men Kejsarinnan är ju som skrivet att havande kort och är det upp o ner skulle jag tolka det som åt det negativa hållet. Något står stilla och man inväntar svar på vad som ska hända, oro finns med i bilden där oxå som ni känner och det är kopplat till drottning i bägare som oxå är känslomässigt.. Det är mkt känslor kring både korten.. Jag känner oxå förberedelse i samband med dess 2 kort.. Att man få va beredd på det värsta.. Damen i bägare kan jag oxå tolka lite som att man inte behöver känna att man förlorar allt om arbetsplatsen går förlorad.. Och att inte ha för stora förhoppningar eller förväntningar..

Vad sägs om tolkningen? Jag är ju inte duktig på att se framtid, utan jag utgår oftast ifrån nuet.

[BigMama]
0

Oooh, det blir känslomässigt och vi är ett tight team. Vi är beredda på det värsta, det blir nog ett negativt besked i morgon,av ngt slag.

Bra tolkning, även om jag hoppades på en mer positiv sådan. Du vet det sista som överger en är hoppet?

Tack för att du tog dig tid Soffe Glad!

Nu ska jag nanna och förbereda mig för beskedet i morgon.

Kram!

Soffe
0

#13 Jag försökte iaf. Lite svårt att tolka till andras kortläggningar, för det har jag inte gjort förut utan tolkat utifrån mina kort, så lite utmaning blev det nu.

Jag får en känsla av att det kan bli negativt, men att det nog inte blir så negativt som ni trott eftersom ni är beredda på det värsta. Jag hoppas även inte det oxå.

Jag tror att er tolkning av det stämmer bättre än min :-)

Kram

Lycka till imorgon!