Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 698 ggr
solvinge
0

Energier?

Är det fler som just nu (sen 10 dagar) känner sig varma och trötta? Min man har också känt av värme.

Eller är det något hos mig, är det någon som kan se?

Vill så gärna skicka healing till er som behöver, men det går inte just nu. Tar tacksamt emot healing om några kan skicka. 

Kram från Anne

Indiania
0

Så intressant att du skriver om värme och trötthet.Jag har varit ovanligt varm i över en vecka, tröttheten kommer och går.

Jag skickar healing till dig under förmiddagen.

Kram Berit

" Var nära naturen - var när dig själv "

solvinge
0

Åh tack Berit!!! Skrattande

korseett
0

inte märkt någon skillnad. Jag varierr väldeliga under en vecka men jag tillskriver allt den process som pågår just nu inom mig

ina3
0

underligt..varm har jag varit i veckan o tänkte just på detta igår..mina händer var väldigt varma och jag brukar alltid frysa..inte särkskilt trött dock! Kan säga att det inte brukar spela ngn roll om det är varmt el kallt väder.

~ Medarbetare på Tarot ~

Indiania
0

#2 Har skickat healing till dig nu och skickar ett litet pm också.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Hej solvinge!

Har skickat till dig nu

Soffe
0

Jag har inte haft dessa symptom..

solvinge
0

Tack så mycket för healingen, indiania och rore

[GunillaR]
0

Ja faktiskt! Och det är nog starka energier på gång just nu. Jag tror aldrig jag sovit så mycket som nu. Förutom förra natten som jag inte kunde sov pga att jag var för varm!!!

Jag lägger in en tidigare tråd där vi diskuterade energierna

http://healing.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=bbf45f4f-1703-4a86-b01e-05a6f05a869f&GroupId=4b999224-5232-4dc8-84a1-0c02b5310f19&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=2

Aleethia
0

Jag har varit varm och ap-trött den senaste veckan + illamående, har inte annat än att velat sova men det har ju inte fungerat så bra… Gick dock över igårkväll så idag har jag mått prima Glad

Mads
0

Jag är kanonvarm och svettas konstant, nu pga förkylning men även innan jag blev sjuk. Och trött ska vi inte tala om, är trött hur mycket ag än sover…Obestämd

Amor Vincit Omnia

[asamaria]
0

Nej jag har inte märkt någon skillnad. Det kanske är något bara för digGlad

Sänder till dig.

Kram Åsa

JILE
0

Ja jag med har arit så varm fast kalsvettig på huden. En vän till mig sa också att hon kunde inte förstå att hon har svettats så och varit trött.

Jag ska sända till dig,

kram Jile

solvinge
0

Tack så mycket, Åsa och Jile för healingen, jag har varit bortrest 1 vecka men dessa dagar behövde jag verkligen extra energi.

Det verkar ju som att många har haft liknande besvär, så det är väl energier vi får, kan ju vara bra att veta om man periodvis har olika krämpor.

Det är väl bara att ta allt som det kommer!