Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 1321 ggr
mayolica
0

Någon som vet?

Är det någon som har läst någon/några av dom här böckerna,eller vet något om dom?

Örnen och Rosen (ett mediums erättelser) författare Rosemary Altea

Den otroliga sanningen (ett mediums guide tillden osynliga världen) författare Gordon Smith.

Rösten som talar för gud  - författare  Eva Forkelius.

Bortom Fruktan (din guide till frihet och glädje) Don Miguel Ruiz.nedteknad av Mary Caroll Nelsson

~ mayolica ~

Soffe
0

Nej. Jag har inte läst någon utav dessa böcker. Jag har boken Bortom Fruktan, men inte blivit av att jag läst den.

mayolica
0

Jag köpte dom på en bokrea för ett par veckor sedan,har inte kommit mej för att börja läsa i någon och vet inte vilken jag ska börja med.

~ mayolica ~

Soffe
0

Välj den som lockar dig mest :-)

mayolica
0

Det får då bli den som är tunnast med störst text då, för jag känner mej egentligen lite för rastlös för att läsa böcker nu. Det har varit så fint ute nu och fortfarande varmt i vattnet,så jag vill passa på att ta till vara det. Men när det är storm och spöregnar är det mysigt att ha en bok att läsa.

~ mayolica ~

Soffe
0

Ja gör så, det låter mysigt :-)

mayolica
0

Ja jag tycker att alla böckerna verkar intressanta,men det kan vara lika ra att spara dom som är lite tjockare till den trista vintern.

~ mayolica ~

Ranamir
0

Jag har "Rösten som talar för gud". Det är en mycket bra bok. Det står enligt mig många sanningar i den. Det är bara det att man får läsa och ta till sig så mycket man kan, sedan får man låta boken ligga ett tag för att sedan komma tillbaka och fortsätta läsa och reflektera.

Många djupa insikter har jag fått av den, du kommer att få brottas med ditt ego om du ska vidare i den. Men det är det värt.Glad

Ljus

Ranamir

mayolica
0

#7 Tack för informationen,låter spännande.Ska bli intressant att läsa den på senhösten eller vintern,känns som den är lite för djup att läsa just nu.

Glad

~ mayolica ~

Clary
0

Rosen och örnen är inte tung att läsa, kanske bra att börja med. Jag tycker väldigt bra om den boken. De andra passar nog bättre som höst-vinter nöje Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien