Healing iFokus

Healing

Läst 484 ggr
Loet_old
0

God söndag 6 sept

God morgon på er.

Här är det övermulet och regn väntas vilken minut som hälst. och förskyld har man också blivit,så det är bara att ta det lugnt idag.

Hoppas att ni får en bättre dag med sol.

korseett
0

krya på dig Loet!

Ja du regn har vi haft med men jag hoppas innerligt att det är slut på det nu. Idag ska jag plugga och i morgon med så vet ni vart jag håller hus om jag inte är här vill säga.

Ha en riktigt skön söndag!

Indiania
0

God morgon! Just nu skiner solen och jag har kommit ur sängen.I dag gick det trögt.Kanske blir det en tur till Karlstad.

I morgon skall jag på knäskola, har haft ont i ett knä länge.Nu skall jag äta frukost.

En skön söndag till er alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

moniqa
0

God Morgon! Jag har inte kommit ur sängen ännu, men har varit vaken sedan kl 6.

Här är mulet och regnigt!Glad

nillanb
0

Godmorgon

Här syns solen en stund i alla fall.Glad

Full fart med dotterns aktiviteter Aikido först och sedan ridning.

Känner mig risig ännu även trångt i luftvägarna.Obestämd

ha en skön söndag

[GunillaR]
0

God förmiddag

Vädret påminner mer om höst än om sensommar Rynkar på näsan Men det tycks inte regna idag även om det är mulet och blåser.

Idag ska jag hälsa på sonens familj och bli bjuden på middag.

Ha en skön söndag!

Kaylaza
0

God förmiddag!

Här är det regnigt idag och det blåser litegrann. Jag är glad i alla fall, för jag jobbade flera timmar med skolarbete igår, så jag har gett mig själv helt och hållet ledigt idag, så det kommer nog bli en hel del mys och kanske en promenad bara.

Kramar!

Angelita
0

God förmiddag!

Idag skiner solen och det är hög klar luft.

Idag blir det förhoppningsvis en sväng i bärskogen. Sedan ska jag försöka plugga lite. Jag har börja förverkliga min dröm att lära mig reiki från grunden.Glad

Ha en härlig söndag!

mayolica
0

Hej!

Här är det sol idag. Hyresgästföreningen bjuder på bakgårdsfest här i vårt bostadsområde idag,dom brukar göra det varje höst. Dom brukar ordna tippspromenad, bjuda på fika och korvgrillning,ponnyridning för barn och lite andra roliga aktiviteter.

Ha en bra Söndag allihopa.

Glad

~ mayolica ~

Anco
0

God Morgon, denna blåsiga och ännu så länge soliga söndag.

Vädret är mer och mer höstlikt. Träden börjar så smått skifta färg….

Önskar er alla er underbar söndag.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Soffe
0

Önskar er alla en myspysig söndag :-)

[rore]
0

God eftermiddag och kväll önskar jag er alla.

Kaylaza
0

Någon vidare promenad blev det inte av, men två timmar i skogen som resulterade i en och en halv liter blåbär som nu ligger i frysen. Så skönt att vara ute i naturen och njuta av frisk luft.

Hoppas alla haft en underbar söndag!