god lördag 5 september
Nu är hösten här fast det har den varit mer eller mindre hela sommaren
. Regnig september ger fin oktober sägs det men va tusan det har ju regnat hela juli och augusti med
. Nåja jag hoppas att det stämmer iallafall
Jag väntar på att mina plommon ska mogna helt så jag kan göra marmelad av dom och lite annat. Det tar sån tid i år i det här vädret tyvärr.
Ha en fin dag allihop!
God morgon!
Det är mulet och grått här också. I dag skall vi häsa på vänner i Dalsland.
Önskar er alla en trevlig lördag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er
Det bara regnar och regnar och…
ha en skön lördag
God Morron… inget regn här inte…. iaf inte ännu
Får hoppas att det går förbi oss idag *håller tummarna*
Plommon marmelad…. yummie…. inte helt fel. Hoppas dom hinner mogna för dig.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Goförmiddag. Oh vad jag blev sugen på plommonpaj.
JUst nu tittar solen fram lite härligt
Var rädda om varandra
God morgon allihop! Jag har precis hämtat min tvätt och ska äta frukost. Idag kommer bli en blandning mellan slödag och arbetsdag -känner mig inte alls pigg, men samtidigt har jag massor med saker jag både vill och behöver göra. Får arbeta slött, helt enkelt 
Det har slutat regna nu -med lite tur får vi en fin dag!
Kram på er alla!
God middag på er alla!
Här skiner solen, tyvärr inte molnfritt men mest blått på himlen. Ska till musikaffären med sonen och leta noter idag. Med lite tur får jag en pianokonsert när vi kommer hem.
Ha det bäst allihop!
Kram
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺

God Middag! Kom hem från en motorcykelträff för en liten stund sedan, Körde tyvärr bil och sov i husvagnen för värkens skull,men vi träffade många gamla vänner igårkväll och hade det mysigt, men alltid skönt att komma hem!
I vanliga fall när kroppen är hel så kör jag en Harley Davidsson och gubben en Honda Goldwing! Kul!
Go middag på er.
Lite blandat väder idag,men klarat sig från regnskurar.
Ha en trevlig lördagskväll.
Godkväll!
Idag har det varit och är fortfarande ett ordentligt busväder. Regnar och blåser väldigt kraftigt.
Det har varit en slappisdag för mig, inget annat att tänka på då jag känner mig som överkörd av en ångvält 
En del bokläsning har det varit idag. Håller ju på med Stieg Larssons Milleniumtrilogi - mycket spännande och bra läsning.
God kväll! Här i Stockholm har det varit strålande sol idag med lite vind. En underbar höstdag när man kunnat gå utan jacka och bara njutit! Jag har träffat en gammal vän jag inte träffat på länge och vi var och plockade en massa svamp. Sen satt vi med hennes hundar och fikade länge i skogen och bara njöt! En underbar dag med andra ord!
Nu är det dags att gå och sova! God natt alla därute!
kram
Härlig solig dag här, varit ute och grävt i rabatterna och gjort fint i trädgården medans kattungen springer och sprätter runt allt igen.
Gått en långvända och in i mysig trollskog, trodde jag skulle se ngn liten vätte bakom ngn sten :-)) tänk vilken upplevelse. Varmt var det också en riktigt mysig sommardag/höstdag. man skulle haft vinaren med och satt sig på en sten och väntat..då kanske jag fått se.
Gjorde en köttgryta med kantareller och det var mums….
Kram och en trevlig Söndag.
Jile