Healing iFokus

Healing

Etiketter: hypnosregressionreinkarnation
Läst 1604 ggr
tilja65
0

Föreläsning/kurs om tidigare liv/regression

Jag tänkte bara berätta om en intressant föreläsning som Anne Bodil från Norge kommer att ha i Göteborg och i Kungälv den 14 och 15/9. Den kommer att handla om tidigare liv, livet mellan liven och teori ska varvas med övningar och gruppregression. Visst låter det spännande. Är det någon som varit på kurs/föreläsning med Anne förut? Jag blev mycket nyfiken när jag fick reda på detta. Är det någon mer som funderar på att gå?

/tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Kaylaza
0

Det hade varit intressant att gå på, synd att jag bor alldeles för långt bort bara =(

Ni som kommer iväg får ha så trevligt!Skrattande

[TrevorS]
0

Va intressant det är ju här också och jag är ledig de dagarna. Vart är det för någonstans har de någon hemsida man kan läsa om dem?

Jag funderar på att gå faktiskt, låter intressant och läst mycket om det vore trevligt att se lite demonstration och höra lite mer om det för jag vet inte så mycket eftersom mycket av det jag läser återkommer och får inget riktigt hum om hur det egentligne fungerar.

Kostar det något?

Jag PM:ar dig tilja

tilja65
0

#1 ja, visst är det tråkigt när avståndet avgör om man kan gå eller ej. Jag har också jättelångt dit och har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka eller ej, men jag är verkligen sugen på att delta.

#föreläsningen kostar bara 200 kr, så det är verkligen billigt Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se