Healing iFokus

Healing

Läst 629 ggr
[GunillaR]
0

God morgon 3/9

Jag kommer inte i ro inatt, är inte ett dugg sömning. Men så är ju också fullmånen på gång. Första natten av tre. I morgon är det fullmåne.

Hoppas man får sova något för jag har mycket att göra i morgon.

Ett stort gäsp har bekräftat att det finns hopp om sömn.

Vi ses vid frukostbordet och då får Spanaren lägga in sin bild där.

Kramar!

[TrevorS]
0

Vet du vad? Har du svårt att sova vid fullmåne? Jag har en kompis som hade problem med det, han vred sig alltid inte ens sömntabletter fungerade.

SleepEasy finns det ett the som heter som är bra att dricka 1-2 timmar innan man lägger sig, jag brukar dricka det för att kunna somna. =)

tilja65
0

Godmorgon!

Då var det torsdagsmorgon och det är full fart med alla morgonbestyr. Frukosten är snart avklarad och sedan är vi på väg…

Önskar er alla en trevlig dag!

/tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

God morgon alla och vad kul att se att det finns fler som tar initativet till att göra morgontråden.

Synd att jag inte har någon måne sparad i hårddisken för det hade passat bra till Morgaines störda nattsömn/kram Spanaren

Ps Grattis Alfhild och Alva som har namnsdag idag

Clary
0

Go morgon på er

Tack Morgaine då vet jag ju varför jag inte sover som jag ska. Glömmer ju bort det här med månen fast det blir sämre sömn varje gång.

Ser ut att bli helt ok väder för att vara ute i Flört

Ha en bra dag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Kaylaza
0

God morgon på er allihop!

Jag kom i säng helt igår, kom ännu senare till ro (kanske fullmånen som påverkar, sällan den gör det, men när den väl gör det…).

Idag skiner solen, jag är trött som en jag vet inte vad, men snart blir det frukost, och lite kaffe kommer nog göra susen.

Efter skolan arrangeras en promenad till en fäbod med fika. Jag ser fram emot att vara med där och bara njuta av naturen häromkring.

nillanb
0

Godmorron på erGlad

Förkylda har vi blivit jag och lilltjejenRynkar på näsan, väckt varandra i natt.

Hoppas dagen blir bättre, det blir sängläge nu en liten stund.

Ha en fin dag alla

janing
0

God morgon alla!

Här ser det ut att bli en fin o solig dag. Idag ska jag fara till Östersund och handla kläder.

Ha en bra dag

[tantleen]
0

God morgon!

Ser ut att bli ännu en vacker dag.

Ska bara njuuuuuuuuuuta,det gäller att ta tillvara på dom här sista fina höstdagarna.

Sköt om er……………………………

Kram

Indiania
0

Godmorgon på er!

Här tittar solen fram.I dag är det dags för sjukbesök hos min farbror i Karlstad.På kvällen skall jag på storseans här i stan.

Nu är det dags för frukost och kaffe.

Ha en härlig torsdag! Kram på er allesammans!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon på er.

Ja Morgaine, fullmånen har väldigt stor inverkan på oss.

Här tittar solen också fram.

Ha en bra dag.

[TrevorS]
0

Ja det är helt underbart kommer blien fin dag idag. =)

ina3
0

Godmorgon! Här lyser solen m sin frånvaro snarare så att regnet hänger i luften men det är ok! Har massor av energi!

Ja fullmånen påverkar mig definitivt men jag börjar bli van nuFlört

Önskar Er alla en toppendag!

~ Medarbetare på Tarot ~

dalamormor
0

här är en till som ställer sig till de sömlösas skara.

legat i sängen ca 12t men inte många timmars sömn.

tur man har cd böcker att lyssa på.

tänkte ta kort på månen vid tre tiden när jag stod ute på trappen.

men det här med tekniken är inte min starka sida.måste ha någon som lär mig hur man gör när man överför bilder på datorn.nu när jag änteligen skaffat mig en kamera.

här i Dalarna är det lite grå mulet.måste ta mig i kragen och gå på en långpromenad.höst kram.

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag somnade men tror det blev ganska sent. Så det känns lite "grusigt" i ögonen idag.

#13 - Du måste ha en USB-kabel som du ansluter till datorn. Sen ska du bekräfta att du ska överföra bilderna till datorn genom att klicka ok på kameran.

För att du ska hitta bilderna så testa på /den här datorn/ och sök upp den disk där bilderna ligger. Brukar heta "flyttar disk/enhet" hos mig. Så klickar du på denna och då ska bilderna komma fram.

Vill du spara dem i datorn så gör först en mapp där du sedan kan lägga över dem, så behöver du inte ha dem i kameran och belasta minnet där.

dalamormor
0

14

tusen tack,för rådet usb-kabeln sitter i datorn o min dotter har lagt in lite bilder.men det går ju så fort när dom förklarar.det är bättre när man ser det skrivet.ska bege mig ut i skogen och fota lite.

eftermiddagen blir att försöka få bilderna på datorn.

få se om jag kan sätta in några i mitt fotoalbum på min sida.

TACK ÄN EN GÅNG FÖR DITT RÅD.kram

[rore]
0

Go lunch! Till er alla.

Önskar er en fin dag. Tänkte skriva upp mig på Healing listan till i kväll, men jag hittar den inteGråter

*vink vink*

korseett
0

gomiddag! ja månen är i blodet och hjälp vilken energi jag har!

Masten till uppkopplingen blev visst lagad tidigare än förväntat. Under tiden har jag fåt en hel del gjort, bl.a. jagat kossor på rymmenObestämd.

Ha en fortsatt bra dag

[GunillaR]
0

# 15 - Då får vi kanske se lite trevliga foton Tungan ute

mayolica
0

Hej! Nu är det fint väder här,det regnade i morse så jag trodde att det skulle fortsätta så.

Vi har mareld här nu som lyser och glittrar i vattnet när det är mörkt,var ute inatt och tittade på den.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen gå ut.

Ha en bra Torsdag.

~ mayolica ~

korseett
0

#16 det berodde på att du inte fanns med men nu är du inlagd