God morgon 2/9

Göd morgon på er.
Här regnar det också och är mörkt, dags att ta fram ljusen 
Det blir nog en fin dag ändå, eller hur? En vacker bild, Spanaren
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorron Spanaren och alla andra
Vacker bild !
I dag är jag trött, vaknade kl 3 i natt och kunde inte somna om, känner mig risig, är nog på väg att bli sjuk
.
Det får bli lite vila när dottern är i skolan.
ha en riktigt bra dag

God morgon!
Tvättar lite nu på morgonen innan det bär iväg till jobbet.
Ha en bra dag alla
Godförmiddag!
Just nu skiner solen här och det skulle bli 18-20 grader idag. Låter som en skön dag. I går blev det promenad så idag kan det ju bli cykling.
Ha en bra dag alla 
god förmiddag
sitter på jobbet nu och har en paus, det kommer ändå att bli jobb till sena kvällen då det avslutas med möte. Har varit hos kiropraktorn och blivit tillrättalagd och kommit ytterligare ett steg på vägen att bli bättre
ha det bra idag

God Förmiddag!
Här har nu solen kommit fram efter regn och rusk på morgonen. Jag har fått mig en promenix och ett kokt ägg
så nu ska jag försöka tvätta av mig svettlukten med…
Har sovit en stund på soffan i morse då fullmånen totalt havererar nattsömnen för oss här hemma.
Ha en bra onsdag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God förmiddag!
Här är det en solig dag,har nyligen kommit hem efter en lång promenad med vovven.(härligt)
Sköt om er……..
Kramar
Godmiddag!
Idag är det blåsigt och ostadigt väder här,men solen är framme just nu.
Kom nyss hem från ett uppriskande bad, ska gå ut och uträtta några ärenden och handla lite strax.
Ha en bra Onsdag allihopa.
~ mayolica ~
God kväll!
Idag har det varit en del regn, och jag har jobbat så hårt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har lite kvar jag känner att jag måste ta tag i, så det får bli ett krafttag innan sängen, tror jag.
Tog en stärkande promenad till affären förut. Det är tre kilometer till butiken, nedförsbacke hela vägen ned, vilket ju innebär en minst sagt stärkande uppförsbacke på vägen hem.
Må väl alla!
Godkväll!
Hemkommen efter en trevlig dagstur till Dalarna, nu blir det snart sängen.
Godnatt till er!
" Var nära naturen - var när dig själv "