God morgon 1/9
God morgon! Jag har en hägg utanför fönstret som börjar få röda blad inne bland allt det gröna. Den är så vacker!
kram
Godmogon på er
Mina nya rosor blommar och doftar fortfarande, en liten bit av sommaren hänger kvar.
Här hänger dimman tjock och blöt Svea nöjde sig med en kort promenad nu på morgonen.
#0 härlig bild Spanaren
God morgon!
Härlig bild.
Eftersom jag bor i hyres lägenhet,, så njuter jag av grannens vackra lilla ute plats. Med alla sina härliga höstlika blommor.

God morgon på er.
Fin bild igen Spanaren, du får mig att vilja sätta fart och fota igen 
Den här dagen har jag bestämt ska bli bra
och önskar att er blir det också
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon!
Fin bild spanaren!
Då är jag tillbaka efter en välbehövlig semester hos mor. Kom hem sent igår kväll så jag är allt lite trötter idag.
Ha en bra dag allihop
God morgon på er!
Härligig bild spanaren!
Välkommen tillbaka korseett, du piggnar nog till frampå da`n.Det är ju regnigt och tråkigt väder här det gör mig inte piggare.Det kommer nog att göra gott med lite kaffe.
Kram till er alla
" Var nära naturen - var när dig själv "
Korseett du piggnar fort till i den värme som finns här i den sajt som du är värd för 
Så kul Clary om jag kan locka dig och alla andra till att ta fram kameran.
/kram Spanaren
tack! Ska iväg snart och få en spruta och det är inte kul

God Morgon alla!
Ja jag ska precis åka tiil sjukgymnasten och få en muskelknuta pinad lite!
Ha det gott!

God morgon!
Har kommit på jobbet, sov länge idag.
Igår kväll flyttade vi in dottern med bohag till Östersund där hon ska plugga på universitetet, så det blev lite sent innan vi var hemma igen.
Nu är det bara sambon o jag igen 
God förmiddag!
Välkommen tillbaka korseett 
Här skiner solen idag och det ser ut att bli en fin sensommardag. Vi har ingen varmvatten idag, vet inte vad som hänt. Men det kommer väl så småningom. Just nu värmer jag vatten till disken. Så det får bli lite katt-tvätt idag för duscha kallt gör jag bara inte! Tänk vad man är beroende av bekvämligheterna!
Ha en härlig dag!
God eftermiddag!
Jag har varit ute och cyklat i det härliga sommarvädret som det blev i dag.Tänk att lite sol gör en så glad.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God eftermiddag!
Varmvattnet kom tillbaka och duschen räddad :-)
Idag gick jag till köpcentrat och tog bussen hem. Ska börja promenera mera nu så att jag får igång kondition och förbränning. Vågen visade på minus 1,2 i morse 
Det har varit en mycket fin sensommardag i Malmö.
Godkväll!
Idag blev det en lång arbetsdag, men äntligen kan jag pusta ut en stund. Dert märks att det nu att det börjar bli höst. Inte så mycket på temperaturen, men på mörkret!
Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
/tilja
Med ljus och kärlek... Tina
God kväll allihop!
Det har varit en lång arbetsdag idag, men jätterolig med massor av nya saker att lära sig. Nu är klockan strax efter 21, och jag är helt slut. Varvar ned med hjälp av Levantis "Stress Release" i högtalarna. Underbar musik!
Ska avsluta kvällen med att läsa ut boken Brida av P Coehlo (rekommenderas varmt till alla som gillar skönlitterära böcker med andliga inslag) och sedan lägga mig tidigt.
Må väl allihop!
Godkväll!
Det känns att det blivit September nu för det var lite kallt att gå i vattnet i morse
,annars har det varit en fin och solig dag.
~ mayolica ~