Upplevelse med pendeln
Idag provade jag för första gången att använda pendeln för en vän (han hade gett sitt medtycke).
I början hände inte så mycket, men så började pendeln att snurra, och jag såg ett orangegult sken som den hela tiden lämnade efter sig. Jag kände av min väns smärtor i bland annat ryggen, och gjorde vad jag kunde för att ta bort dem.
Så gick jag över till chackrana, och det var ganska lugnt, den snurrade lite grann för de flesta och det fortsatte att vara gult.
Men när jag kom till kronchackrat fick pendeln fnatt -den snurrade kraftigt i mycket större cirkel, och den varierade mellan orangegult och lilavitt. Jag märkte hur min omgivning började försvinna, hur jag började bli yr och hur jag andades allt häftigare. Till slut fick jag be pendeln att sluta -jag klarade inte mer. När den stannat sjönk jag ihop på golvet och låg där i några minuter innan jag lyckades ta mig upp. Jag har fortfarande väldigt starka känningar i huvudet.
Jag undrar nu om någon kan hjälpa mig att tolka detta?
Det jag främst känner att jag behöver hjälp med att förstå är färgerna och naturligtvis upplevelsen kring kronchakrat.
Kram!
Alltså vilken spännande upplevelse du har haft och känsla med pendeln.
Har inte testat pendeln själv,men någon annan här har säkert gjort det som kan förklara.
#0 Ja, det var en stark upplevelse du haft Kaylaza.
Jag har testat pendel för många år sedan men enbart för att få svar på olika frågor.Den enda hjälp jag kan ge är att kronchackrat har färgerna vitt eller lila, så det var inte mycket hjälp att få.Men jag vet att det finns de härinne som kan sån`t här så hoppas du får ett " riktigt " svar snart.
Kram Indiania 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#2 Det förklarar nog varför jag såg lila-vitt när jag fokuserade på kronchackrat. Tack för hjälpen -nu har jag kommit en liten bit till 
Kram!
*knuffar upp lite*