God morgon 31/8
Gomorron. Här är det än så länge sol. Allt är bra förutom att det värker i nacken. Men det går väl över.
Skall strax till jobbet. Kram på Er.
Var rädda om varandra
Godmorgon på er
Vilka underbara bilder du lägger ut Spanaren
.
Skolfotografering i dag så lilltjejen vill bli EXTRA snygg i håret med inbakade flätor, inte så lätt på morgonen med mina fibro händer,
Men här ska flätas
ha en bra måndag alla

God morgon!
Nu är det måndag igen, tiden bara rinner iväg 
Ha en bra dag alla
Godmorgon på er! Solel skiner och det blåser. I dag är jag lite sliten efter gårdagens ommöbleringen i vardagsrummet.Det var flyttning av hörnsoffa och bokhylla.Sambon skruvade isär och satte ihop sektionerna på annat vis i soffan och jag plockade grejerna ut och in i skåp och hyllor.
Varför? Bara för TVn har pajat och nu skall det bli platt TV på väggen och nu är det sambon som vet vad han vill
annars brukar det vara jag.
Kram och skön måndag allesammans!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Nu har solen tittat fram efter det dimman har lättat.
Idag kommer jag åka och handla på eftermiddagen. Under hela dagen kommer jag att med tanken stötta tantleen.
Ha en så bra dag som ni kan!
Grattishälsningen till namnsdagsbarnen ska vara Arvid och Vidar!
Kan någon behörig ändra det eller … /kram Spanaren
#6 Gjorde ett litet försök att ändra men texten försvann med en gång, trixade lite och du ser ju resultatet ( mitt lilla verk ) men det kanske inte gör någonting? 
Kramen
Det var dagens bästa Indiania *gapskratt* du är för go *ler*
Ps Det gör ingenting för detta var humor 
#8 Gott att höra Spanaren,jag är lite trött i dag men jag ser gärna dina fina fotografier i dubbel upplaga.Det tror jag dom andra också gör! 
#9 Tack vännen :-)
God förmiddag!
Tack för fin bild Spanaran - eller fina bilder 
Här skiner solen idag och jag ska ta cykeln iväg till köpcentret. Lite proviant ska jag köpa och sen får man se vad som mer kommer med i cykelkorgen. Ibland hoppar där ner en blomma 
Ha en bra dag!
Tack för att ni vill se mina bilder
eller ni verkar inte ha något val när ingen annan vill göra morgontråden *fniss*
/kram Spanaren

Jag blev lite brydd när jag tittade på tråden idag - imorse var det bara en bild 
Förlåt det är jag som ställt till det. 

God Morgon! Hmmm kl är snart 12:30 men bättre sent än aldrig!
Kramizzzzz
God eftermiddag på er.
God eftermiddag!
Måndag eftermiddag och just hemkommen från jobbet. Tyvärr har jag en hel del arbete med mig hem som jag måste ta tag i om en stund. Först vill koppla av en stund genom att läsa runt lite här på iFokus!
Trevlig fortsättning på dagen!
/Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
God kväll alla! Det har varit en mycket inspirerande dag i skolan idag, trots en halvtråkig brandinformation (jag är glad att vi hade den -man kan aldrig vara nog försiktig, men vi hade precis börjat på ett nytt roligt moment, så jag, precis som alla andra i klassen, trampade otåligt för att få fortsätta arbeta).
Efter middagen njöt jag av en underbar promenad i duggregnet. Så skönt att ha börjat promenera på kvällarna igen!
Ha en underbar kväll allihop!
Kram!