Healing iFokus

Healing

Läst 830 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 29/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er alla och grattis till namnsdagsbarnen Hans och Hampus.

Det regnar hos mig i dag och stugvärmen känns ganska så bra. Tur att vi har hus och tak att mysa och gotta till oss med när regn och rusk är på besök Flört

Ni får också en tjuvtitt på våran hund Odi/kram Spanaren

Clary
0

God morgon!

Vilken raring du fångat Spanaren Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

nillanb
0

Godmorgon

Vilken fining Odi ärGlad

Snart kommer dottern och lämnar tvillingarna här, Härligt med busiga tvååringar. Här blir det inte en lugn stund i dag.Skrattande

Ha en bra lördag

FiaH
0

Så underbart fin vovve. Och godmorgon alla. Härligt väder och snart är det dax för mitt längtade morgonkaffe, sen bär det av på fotboll, min dotter spelar. Önskar er en fin lördag. Kram kram

[Spanaren]
0

Odi är en riktig linslus Skrattande

nillanb
0

Ja det syns!! Vilken snygg killeSkrattande

tilja65
0

Godmorgon på er!

Vilken häftig bild på din hund Spanaren!

Här är en stilla morgon som går i lugnets tecken. Vi har just ätit frukost och strax åker sonen och maken iväg en stund och då ska jag passa på att meditera. Sedan blir det till att ta tag i allt hushållsarbete och så ska jag jobba en stund. Det känns som om det kommer att bli en riktigt bra dag idag Skrattande

Önskar alla en bra dag!

/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Indiania
0

God morgon!

Så fin Odi är Spanaren!

Här blåser det friska vindar i dag och solen tittar fran då och då.Nu är det dags för frukost.

Ha en härlig lördag

" Var nära naturen - var när dig själv "

moniqa
0

God morgon!

Här är mulet idag, men det är inte kallt. Gubben sover jämte mig, han är såå förkyld och då blir hans astma så jobbig för honom, tungandad.

Ska snart äta frukost, dottern (20år) i på Korfu 1 vecka och sonen (17år) är med morfar och en fiskeklubb i Helsingborg och fiskar torsk idag så här är tyst och lugnt just nu, bara katterna och hunden som fått frukost  hittills.

kramizzzzzzzzzKyss

mayolica
0

God morgon

Fin vovve spanaren.

Soligt men blåsigt ute,så det är nog stora vågor att simma i idag. Var nere igår och tecknade nytt el-avtal,det blev mixen på 50/50.

Ha en bra Lördag.

~ mayolica ~

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Jag har lite feber idag och känner mig lite allmänt "skräpig". Hoppas bara det är en vanlig förkylning, för är det influensan så verkar den ju inte så aggressiv.

Vädret är ganska fint, sol med lite moln som drar förbi. Jag tar det lugnt idag. Fast jag skulle ju köpa fler koppar innan de tar slut… Får se hur jag känner mig efter lunchen.

Ha en bra lördag!

Indiania
0

#10 Krya på dig Morgaine! Kanske du skall ta det lilla lugna i dag och pyssla om dig själv Flört

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

Ha en underbart fin lördag alla healers! :-)

[rore]
0

God eftermiddag!

Vilken stilig vofsing du har Spanaren.Glad

Önskar er alla en fin eftermiddag och kväll.

[Spanaren]
0

Tack rore och alla andra Skrattande

Kaylaza
0

God kväll allihop!

Idag har jag plockat en dryg liter blåbär (med inslag av lingon) som jag kokat sylt på. Utöver regnskuren jag drabbades av kändes det så underbart att först ägna ett par timmar i skogen, och sedan njuta av den nyplockade skatten i köket.

Må väl alla!