Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 2042 ggr
moniqa
0

Behandling!

Idag ska jag till sjukgymnasten och få min andra akupunktur-behandling, ska försöka lösa upp muskelknutor och ev få igång min droppfot till det mer normala, hmmm… Skulle ha mellan 10-20 behandlingar med nålar!

Tror ni det kan hjälpa? Skicka gärna lite extra HJÄLP!

Kramizzz MoniqaGlad

Indiania
0

Hoppas verkligen det skall hjälpa dig med akupunkturbehandlingar.Tankens kraft är stark så du kan ju själv hjälpa till med att tänka positivt,Tänk att detta skall bli bra sedan är det ju svårt att veta på förhand men som sagt tänk positivt! Skickar kärleksfulla tankar till dig.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

dalamormor
0

tyvärr kan jag inte skicka healing.men sänder dig en värmande kram.hittade inget pm från dig.kram

Hoppfull
0

Akupunktur brukar ha jättefin effekt! Hoppas att behandlinge gått bra!

Lycka till med de kommande!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Lycka Till med dina behandlingar!

moniqa
0

Tack alla underbara människor som BRYR sig! LOVE U!!!!

KramizzzzGlad

Branneli
0

Vad jag förstår, som inte är jätteinsatt, så är det skillnad akupunktur & akupunktur…..

Skillnaden …om jag minns rättvikelsen …..ta bort symptom tillfälligt & rätta till avvikelsen som framkallelsen av symtomet.

Obestämd….Glad

[asamaria]
0

#6 Du har har helt rätt i det du säger. Svenska sjukvården ger akupunktur efter symptom. Kinesisk akupunktur ger behandling efter orsaken till problem som utgår från yin och yang vilket är kvacksalveri enligt nån löjlig lag.

Ni får gissa vilken av metoderna som ger bäst resultat.

Branneli
0

Jag blir hjälpt av en kille som behandlar efter det österlänska tänket. Det  innebär en tankeresa för mej. Bli medveten om mina val…som jag gjort…som jag kan välja.

Ett samarbete mella honom & mej…Han leder mej…

moniqa
0

ja jag får akupunktur av en helt vanlig sjukgymnast! känner ingen förbättring ännu, tyvärr!