God morgon 28/8
God morgon!
Sitter här med morgonkaffet och spånar lite.
På vad vet jag inte riktigt
Önskar er alla en fin fredag.
Gomorron på er
#0 Din vackra bild är härlig tack.
Spåna du på Rore 
Ha en härlig dag

God morgon!
Solen smyger fram bakom några moln, det är fredag och sista jobbpasset den här veckan 
En fin stubbe Spanaren, den skulle jag vilja ha här 
Ha en skön fredag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Tack vänner
är borta under dagen bara så ni vet *ler*
/kram Spanaren

God morgon alla!
Här är det grått o regn, men det gör ju inget när man ändå måste sitta inne på jobbet.
Ha en bra dag
God morgon på er!
Nu har jag också vaknat till. Vill sitta på din goa stubbe Spanaren och filosifera!
I dag skall brorsan och jag göra sjukbesök hos vår farbror i Karlstad.Än så länge är det lite gråmulet här.
Önskar en dag med fint innehåll!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon! Fin bild
Barnen i skolan, och jag har redan hunnit varit hos min mormor på morgon kaffe, och hem och bakat havrekakor med chokladsås MUMS Känner mig lite duktig nu på morgon kvisten. Önskar er en fin fredag. Varma kramar Fia
God förmiddag!
Jag sov som en stock inatt. Måste ha varit healingen.
Vädret är lite sisådär idag, lite moln och lite sol. Men det är varmt i alla fall :-)
Känns lite som jag håller på att bli förkyld. Jag får ta en vitlöks- och honungs kur.
Ha en skön fredag!

God middag på er!
Här är städningen nästan avklarad och det känns skönt. Här är mulet och kvavt idag, får se hur det utvecklar sig framåt kvällen.
Fin stubbe!!
Jag hoppas att ni alla får en riktigt bra fredag och att du håller dig frisk Morgaine!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hej allihopa
Regn och ruskväder är det här idag,men jag har trotsat vädret och varit ute och badat ändå och det ångrar jag inte.
#0 Fin bild
Ha en bra Fredag allihopa.
~ mayolica ~
God eftermiddag!
Idag har vi haft introduktion till växtfärgningsveckan och ägnat halva dagen åt att plocka växter -löv, rötter och lavar. Vi hade tur i oturen denna regniga dag. Allt är blött utomhus, men precis när vi skulle börja plocka blev det uppehåll, så vi slapp bli dyblöta :D
Ha en underbar fredag allihop!
God eftermiddag!
Vilken häftig bild
Nyss hemkommen från jobbet. Det har varit otroligt varmt idag. Det känns som om luften står stilla… Ska snart iväg på aktiviteter igen men ska först ladda batterierna 
Önskar en trevlig fortsättning på dagen!
/Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
God eftermiddag-kväll!
Har varit på stan idag och ögonshoppat. Idag var jag verkligen på shopping-humör!
Hittade trevliga muggar på Lagerhaus så jag köpte två stycken. Efter att ha testat men en god kopp kaffe så beslöt jag att köpa fler eftersom den bara kostade 15 kronor styck. Jag behöver nya koppar eftersom jag "diskat sönder".
Och så köpte jag D-vitamin. Det ska ju vara bra motstånd till influensa. Hoppas bara att jag inte fått den redan, hugaligen!
Känns inte bra nämligen. Men å andra sidan så kan man ha sådana här "influensadagar" när man har fibro.
Ikväll blir det TV soffan och allmänt slapp 
Kram från Morgaine