Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1463 ggr
Gutetjejen
0

vad tror ni om min aura?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I somras så var jag på en upplevelsemässa och tog ett aurafotografi men fick ingen bra förklaring (hon attackerade mig nästan så jag hade ingen lust att fråga någonting) tänkte lägga upp min bild här och se om ni ser något?

Har även en fråga: på kortets vänstra sida nere så ser jag en liten person som tittar upp på mig och även har sin hand på min kind, undrar om ni också ser detta?

Indiania
0

Svar på frågan, jaa jag kan se den lilla. Vill fråga dig om du gått vedic art?

" Var nära naturen - var när dig själv "

Gutetjejen
0

vad kul, då var det inte bara min inbillning, har även en till på samma sida, högre upp vid min axel, tror inte hon syns. Men på orginalet syns hon. hon är vänd mot mig. Vad är vedic art?

När jag var på denna mässa så gick jag till en som fick kontakt med guider och såhär sa hon till mig:

6 stycken guider, en änglalik kvinna som står bakom dig och  ger dig kvinnlig energi, en stor hund precis framför dig som skyddar dig till varje pris, plus ett tvillingpar som är mörka, inte från afrika eller så  utan mer från grekland, kolla upp tvillingar i  den grekiska mytologin. Sedan har du två formbara väsen som inte är härifrån utan från universum, kolla upp plejaderna.

I början sa hon nämligen att hon kunde se på mina ögon att jag på något sätt härstammar/pånyttfödd från plejaderna.. vet att det inte hör hemma här men jag tyckte det var så fascinerande att se detta på kortet Glad

Indiania
0

Intressant, kommer du ihåg vad hon hette som fick fram detta ?

Sök vedic art på google så kan du läsa vad det är, det är lite mycket att förklara så här.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Aleethia
0

Jag ser fyra personer, 2 på din vänstra sida och en på din högra samt en som står lite bakom dig Glad

Gutetjejen
0

#4 vad kul, berätta gärna mera om du kan Glad

Aleethia
0

Den änglalika personen som du skriver ser jag som en nunna eller kvinna med hätta som håller i något framför magen.
Den andra som står på din högra sida har lockigt hår, klänning och har ena handen ovanpå en andra framför naveltrakten.
Den som står bakom dig, snett mot vänster kan jag inte säga mycket om alls, ser inte vilket kön men ser ansiktet. Ditt öga och nästan rakt upp, kroppen är gömd bakom ditt ansikte.
Nästan hela bilden är täckt med blad eller något annat trådlikt, vet inte vad det är och vet inte vad det gör…
Jag kan inte alls det här men det var kul att se iaf någonting! Glad

Gutetjejen
0

Wow tack så mycket Aleethia Glad vad intressant, för jag ser som sagt bara två personer plus något som ser ut som ögon framför ansiktet. Skulle vara intressant och veta vad det är för blad/trådliknande som du menar.

Vad kul att ni såg något Glad

Aleethia
0

Svårt att beskriva hur det ser ut med, om du förstorar upp ett blads struktur några gånger så har du mönstret på hur det ser ut samtidigt som det ser ut att vara flera blad över hela bilden… Som sagt; svårt…
Får du reda på vad det är för något får du berätta för det vore intressant att få reda på vad det är Glad

Gutetjejen
0

Det ska jag göra Glad