God morgon 26 augusti
God morgon!
Härlig bild
Här är det också lite små grått, men vad gör det? Önskar er alla en fin dag.
Gomorron på er alla
Ja jag ler stort när jag läser #0
Här är det blött det har regnat under de tidiga morgon timmarna.
Ha en bra dag

God morgon på er, trött men humöret stiger snabbt. Grå morgon även här, ute alltså!
Ha en bra onsdag!
Medarbetare på Feng Shui och Indien
god morgon
regnigt här med men det gör inget. Jag ska jobba i Grums lite senare idag men just nu försöker jag komma på rätt köl med mat å annat hihi.
Väldigt fina bilder Spanaren och Indiania
Ha en fin dag allihop
Ljuvlig bild Indiania 
God förmiddag!
Vilken vacker lilja du har Indiania! Förstår att du njuter av denna.
Här har det regnat inatt men inte värre än jag kunde ha fönstret öppet i alla fall. Nu är det växlande moln och sol och liiiite höstigt faktiskt………… Men än har vi en fin månad framför oss som kan vara mycket skön.
Det är tvätt på programmet idag. Inte världens mest inspirerande men det ska göras. Så det är bara att sätta igång och sortera tvätten.
Häftig blomma Indiania :-)
Idag händer det inte så mkt för min del.. Ska ta det lugnt bara..
Men hoppas att alla får en bra dag iaf!
God kväll allihop!
En härlig dag trots regn, med fortsatt mjukstart på utbildningen. Jag har sytt en enkel linnepåse, och smitt en minst sagt personlig krok idag. Jag är glad att jag inte ska plugga smide 
Kroken sitter nu på väggen och agerar nyckelhållare.
ja nu i morgon bitti åker jag bort ett tag och återkommer på måndag. Tänk så många dagar utan Internet!
Vi kommer sakna dig Karin!
#12 Hoppas du får en underbar, internetfri, helg!
Vilka fina foton! En sådan lilja har jag aldrig haft i min ägo. De kan inte vara så vanliga… väldigt ståtlig i varje fall 
Ha en fortsatt trevlig dag!
Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
Goa och rara korseett det går så bra att vara utan datorn och din kropp behöver verkligen det :-)
Ha det nu bra där du är och försök med att njuta av det du har omkring dig/kram Spanaren