Några frågor...
Hej….
Jag har fått höra ifrån två olika medium att jag bör fundera på detta med Healing om jag inte redan gjort det… Så då känns det som att jag måste gräva lite i detta då jag egentligen inte vet något om det…
Berätta gärna lite kort om vad det är, hur man gör..
Sen så sa hon igår efter att jag testat att läsa av..(började en medial cirkeln igår, helt ny på detta) hon sa iaf att jag är trött så jag är lite av en energitjuv…
Och då tänkte jag nu.. Det kan väl ändå inte vara en sån bra kombination? Bör jag vänta med detta att testa på Healing tills att jag fått ordning på min trötthet? Lr har det ingen betydelse?
Hoppas ni förstår! :) Tacksam för svar..
Välkommen hit
att du har brist på energi kan åtgärdas med healing. men om det finns fysiska eller psykiska orsaker bakom till energilösheten så hjälper healingen bara för stunden tills det andra åtgärdas. Det kan handla om vad man äter i form av mat och tillskott men även händelser bakåt i livet som är obearbetat kan tjuva energi. D-vitamin är iallafall ett tillskott som kan göra underverk för tröttheten. Många går med D-vitaminbrist. ca 4000 EI ska du ta isåfall per dag till att börja med och köp på hälsokosten och inte apoteket.
Mycket positivt händer med en när man lär sig en healingmetod så se inte ditt tillstånd nu till att inte lära dig. Kolla in de som finns beskrivna här på sajten så kanske du finner en du vill börja med. Reikihealing är den vanligaste healingformen idag.
om du klickar på HEM uppe till vänster så får du på högersidan upp en läsvärtlista. Klicka på några där och läs.

#1 Okej… Jag äter vitaminer sen en tid tillbaka som inhåller många vitaminer, däribland D-vitamin. Men vem vet, kanske inte är rätt för mig, ska kolla på häsokosten och se om det finns något som passar mig bättre där..
Jag ska absolut kolla in läsvärtlistan!
Tack för ditt svar! :) Och håll er undan från mig så jag inte tar er energi :D

Hehe vilken tur då!
Jag ska försöka sluta stjäla.. Nu när jag vet om att jag gör det..
Den där övningen ska jag göra.. Verkar väldigt enkel för en nybörjare som mig, TACK!
Det finns en övning för dig där du både tankar energi och skyddar dig från att andra ska sno den. Den finns inne på systersajten alternativbehandlingar och här är l