Healing iFokus

Healing

Läst 644 ggr
korseett
0

God tisdag 25 augusti

Go morron!

Grattis till Lovisa och Louise som har namnsdag idag

Dimman tätnar här allt eftersom dagen gryr.

Jag känner mig mycket bättre men jag får se om det är en tillfällig sak det här eller om det drar igång ordentligt, hua.

Ha en fin dag

nillanb
0

Godmorron på erGlad

Väntar på att kaffet ska bli färdigt!!!

Skönt att det känns bättre i dag KorseettGlad

ha en bra dag

signemo
0

Gomorron. Solen skiner vackert. Verkar bli en fin dag.

Var rädda om varandra

[Spanaren]
0

Gomorron!

Skönt att du är bättre korseett men ansträng dig inte idag. Min värk är lika ihärdig som den har varit i flera dagar nu. Dessutom så lovas det ännu mera blåst!!!!!

Munnen ler och sinnet är glatt ändå, så ha det mina kära vänner.

/kram Spanaren

moniqa
0

GOD MORGON!!!

Vaknade med ett par katter sovande i vår säng, som vanligt, men mysigt! kroppen värker som vanligt, ska till sjukgymnast idag och försöka lösgöra en muskelknuta vid höften.

Kramar till er allaKyss

tilja65
0

Godmorgon på er!

Idag är jag ledig och det känns väldigt lyxigt att kunna vara det mitt i veckan. Det blir till att städa lite idag. Köket är belamrat med disk just nu. Ingen rolig syn när man gör sitt morgonkaffe, men det är ju snabbt avklarat som tur är. Lite telefonsamtal ska jag också avklara och lägga in de sista räkningarna till betalning. Solen lyser från en klarblå himmel även idag och det blåser lätt.

Härligt att du är på bättringsväg korseett!

Önskar alla en bra dag Skrattande

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

ina3
0

God morgon! Underbar dag..ser fram emot yoga ikväll Glad

Varma kramar till Er alla!

~ Medarbetare på Tarot ~

janing
0

God morgon!

Ser ut att bli en fin dag idag.

Ha en bra dag alla

Angelita
0

God morgon!

Ny dag med lätta moln på himmelen. Solen ska visst visa sig lite senare.

Var tar tiden vägen? Jag ska vila, men är hela tiden på språng. Hela tiden tänker jag imorgon ska jag ta det lugnt, men icke. Idag är det akupunktur och då måste jag ta det lugnar efteråt. Troligast kommer jag scanna gamla foton, om inte jag somnar.

Ha det så gott idag!

Indiania
0

Godmorgon!

Vad du var tidigt uppe i dag korseett, I dag skall jag röntga mitt onda knä.Nu är det dags för morgonkaffet.

Var rädda om er i dag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

mayolica
0

Godmorgon!

Ser ut att bli en fin och solig dag till,ska gå ut och leta upp ett ställe som går att bada på utan att bli antastad av bränmaneter.

Ha en bra Tisdag.

~ mayolica ~

[Spanaren]
0

mayolica … vad jag blir avundsjuk på dig som får bada utebad, men kanske du kan glädja oss andra med ett kort från ditt dopp?

/kram Spanaren

Kaylaza
0

God morgon!

Vaknade i mitt studentrum med tät snuva och halsont. Men jag tänker banne mig inte bli förkyld nu när terminen precis startar. Så fort affärerna öppnar ska jag införskaffa vitlök, citron och ingefära (och pappersnäsdukar).

Det är mulet idag, och bara tre timmar kvar tills skolan startar. Jag har inte varit så här nervös på länge. Det känns konstigt att inte bara kunna gilla läget som jag brukar.

Jaja, det går ju över Flört

Må väl alla!

Indiania
0

#12 Det kommer att gå bra, jag tänker på dig och håller tummarna Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Kaylaza
0

#13 Tack så mycket! Det känns faktiskt bättre redan.

Kram!

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Det var så varmt i natt så jag hade svårt att sova. Solen skiner just nu men det skulle komma regn på eftermiddagen enligt lokala nyheter.

Lite trött är man idag dock……..

korseett
0

jag sov mellan 7-10 för att få tillbaka den förlorade sömnen inatt. Nu så har jag hämtat ved  och eldar så jag får varmvatten till dusch och värme på elementen. Jag bryr mig inte om att öppna butiken idag heller, kommer det nån så gör det väl det. Jag är bättre idag annars- ta i trä

mayolica
0

#11 Tyvärr jag är offtast ensam när jag går och badar så jag har inga kort på det,men jag lyckades pricka in det bra för det började småregna precis när jag kom upp.

Visst är det härligt så länge sommaren varar,men en vinter på västkusten är absolut inget att vara avundsjuk på den är hemsk.Därför vill jag verkligen försöka ta vara på dom fina dagarna som är kvar

~ mayolica ~

FiaH
0

God eftermiddag alla! En härlig fin sommardag i skåneland. På schemat idag, planering av morgondagens havsmeditation "längtar" sen tandl besök med dottern och fotbollsträning för grabben. Seen vila i soffan tror jag. Ha en fin dag alla kraam

[rore]
0

God eftermiddag!

Här kommer jag insläntrandes sent om sider. Har varit ute och flängt runt i dag.

Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll