God söndag 23 augusti
Idag är det en fin dag. Solen skiner och jag ska till Skutberget i Karlstad och grilla. Värmlänningar från sysrtersajten kolhydrater ska träffas där.
Ha en fin dag
Gomorron alla
Här ser det ut att bli en riktigt fin dag.
#0 ha det så trevligt
ha en skön söndag
Godmorgon allihop! Här skiner solen och det är alldeles stilla. Dagen kommer att gå i lugnets tecken och jag ska ägna mig åt avslappning och meditation. 
Önskar alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Här är soligt och fint i dag.
Önskar er alla en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon.
Här regnar det idag.
Hoppas att ni andra får en regnfri söndag.
Morn da!
Här skall de åkas ut te pappsen vid havet & njuta av solen & sommaren - kramar ur varje skön timme av den.
Kul effekt av att sitta i solen - beroende på hur hårt ja kniper med ögonlocken så ser ja de olika chakrafärgerna 
Samt - om ja håller ögonen stängda & ''tittar'' nedåt bakom ögonlocken - så ser ja en underbar himmelsblå färg. 
Ha de!
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.
/L
Godförmiddag!
Solen skiner idag. Det blir nog en promenad efter lunchen. Nu ska jag börja och måna om min kropp och få upp kondition. Har börjat med LCHF i förrgår så det är som en ny början för mig.
Men jag känner att denna dag ska vara väldigt lugn och fin. Ska börja med en meditation.
Ha en sköööön söndag!
Kikar in en snabbis och säger Hej Till er alla.
Ska snart i väg igen,,,,,

Hej alla!
Här skiner solen, blåser lite, men det gör inget. Sov länge idag så har jag tagit det lugnt på fm.
Ska plocka in krusbären idag.
Ha en skön söndag
Hej alla
Just nu skiner solen,men regnet hänger i luften. Jah hoppas att jag hinner ner och bada innan det börjar regna,så jag får försöka slita mej ifrån datorn en stund.
Ha det så trevligt på Skuterget korseett.
Ha en bra Sönda allihopa.
~ mayolica ~
Gokväll på Er. Har varit fullt ös i trädgården idag. O vad ogräs vi har. Nu skall vi snart gå ut och ta bort eller först spraya i ett getingbo.
Var rädda om varandra