Fråga om healing
1. Jag undrar om det gör någon skillnad, när man får healing, om man sitter/ligger och har tyst som när man mediterar, eller om man håller på med det man sysslar med, men ändå medveten om healingen.
2. Sen undrar jag om jag skulle glömma bort healingen, om den kommer till mig ändå? Och iså fall kommer den under tiden som healern skickar eller kommer den när jag blir medveten om vad jag glömt?
3. Om det nu skulle vara så att jag glömt healingen eller tagit fel på tiden, märker healern av detta? Att där inte är någon "kontakt".
1. Själva upplevelsen av att ta emot healing brukar offta kännas mer om man slappnar av för att ta emot healing och inte har annat omkring sej som stör.
2. Healingen kommer fram även om du glömmer bort den eller inte är medveten om det det sker på ett omedvetet plan,jag tror att universum sköter om det så att det blir som det ska. Healingen kan verka i kroppen även om man inte känner något,men om jag varit upptagen med annat när jag fått healing har själva upplevelsen kommit först när jag slappnat av.
3. Det är så olika vad healern upplever,men det är nog inte omöjligt att någon kan känna av det. Men kontakten kan man få utan att personen är medveten om det,eftersom healingen inte sker i den fysiska materiella världen utan i ett universiell dimension där tid och rum inte finns.
~ mayolica ~
Tack för svar!
Jag misstänkte att det var så att healingen och energierna finns i Universum och når dit de ska förr eller senare. Detta är ju väldigt fantastiskt, eller hur ?
#2 Javisst är det fantastiskt 
~ mayolica ~