God dag 21 aug
God morgon.
Äntligen är det fredag och veckan går mot sitt slut .
Här lyser då solen för fullt.
Hoppas att ni också får en fin fredag.
God morgon alla!
Försöker att inte lägga mina fingrar i morgontråden när det finns så många och fina Medarbetare här inne nu *ler*
Grattis namnsdagsbarnen Jon och Jonna/kram Spanaren

God morgon!
Här skiner solen och är fint. Ska skicka iväg yngsta sonen idag som ska tillbaka till skolan i Västerås. Så nu blir det tyst i huset igen efter en sommar med stereon på nästan dygnet runt.
Ha en bra dag alla
Spanaren, nog får du skriva morgontrådar om du vill.först till kvarn.
om det var det du menade.
Godmorgon på er alla
Då var det slut på det vackra vädret
det ersattes givetvis av regn.
Men ok då är det lättare att ta itu med städ och tvätt
Ha en härlig fredag alla

God morgon på er.
Jag har solen hos mig och ska iväg och jobba några timmar.
Ha en skön fredag 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon!
Efter dom varma ljumma solvindarna i går är det lite mulet och i natt har det regnat.
I dag är det dags att besöka min sjuka farbror i Karlstad.
Vill önska er alla en bra fredag och just nu tittade solen fram. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla goa människor.
I Uppsala skiner solen ännu så länge. Men Regn är utlovat. Få se när det kommer.
Ska ner på stan och leta dop present i dag
Önskar er alla en fin fredag. Kram till er alla
#7 Tala om vad du hittade för fin doppresent för en sådan ska jag inhandla till nästa helg 
*fniss* #3 nog vet jag att först till kvarn gäller för morgontrådar … men vill ge alla ni nya Medarbetare en chans 
/kram Spanaren
god morgon!
Inatt förärade mig min "son" en sork. Tre gånger kom han in med den genom kattluckan tills jag förvisade honom till utemöblerna. Det regnade ju och han ville inte äta ute men under bordet var det ju torrt.
Idag blir det städa av. har redan dragit igång men jag har iFokus på så jag sätter mig med jämna mellanrum. Är så lat av mig! hihi
Ha en riktigt skön fredag och helg !
grattis till namnsdagsbarnen
Godmorgon
Regnigt här idag,tur att man passade på att vara uteoch bada igår när det var fint.
Ha en bra Fredag.
~ mayolica ~
#9 Min " son " har kommit hem med två fåglar på en vecka, matte är inte glad åt detta.
# 10 Vad härligt det låter med ett havsbad 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag!
Det har regnat och åskat tidigt på morgonen, fick jag höra på radion, men jag har inte märkt någonting. Det kommer nog inte att bli något solväder idag, mulet och lite regnstänk då och då. Synd att jag missade åskan!