Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1356 ggr
Indiania
0

Tv Program

Vill bara påminna er om ett program på TV 4 i kväll

kl. 22.44 Det stora grå.

Det handlar om att tro på övernaturliga och paranormala fenomen. Del 1 av 2 i kväll.

" Var nära naturen - var när dig själv "

FiaH
0

Vill gärna se, men det är ju Liverpool ikväll och tv är paxad för en vecka sedan, även om jag älskar fotboll, så ville jag ju se Det stora grå, hoppas det går i repris…

[GunillaR]
0

Ja, jag sitter och väntar. Det ska bli spännande. Hoppas bara inte att det blir en massa "effekter" som i Det Okända.

nillanb
0

Mmm jag ska titta jag med.

Soffe
0

Jag tittar på det nu! Mkt intressant :-)

[GunillaR]
0

Intressant ämne som tramsas till av fjantiga effekter. Det behövs inget sådant trams, det är intressant ämnet som det är.

[rore]
0

Ser fram emot del två,ObestämdGäller bara att komma ihåg till nästa onsdagFlört

Loet_old
0

Missade programmet jag också,somnade. men det kanske går i repris.

Indiania
0

Jag var lite besviken på programmet, trodde det skulle vara mer seriöst.

#5 som du säger är det ett intressant ämne men för mycket onödigt velande fram och tillbaka.

Tyckte mediet Anna-Lena Wikström skötte sig bra.

[rore]
0

#8.

Blev mycket imponerad av henne

Indiania
0

#7 Jag höll på att somna när jag såg programmet Glad

Du missade inte så mycket.

[tantleen]
0

#8 #10

Blev så besviken låg och gäspade hela tiden.

Tycker också att det kunde ha varit mera seriöst,blev lite "flamsigt".

Men ska ändå ge programmet en "chans" och se nästa avsnitt.

Kram

Indiania
0

#11 Ja vi kan ju alltid hoppas att nästa avsnitt ger mer.

Kram

[Spanaren]
0

Så bra att jag inte missade något väsentligt då Flört för sängen gick före/kram Spanaren

Indiania
0

#13 Det har du gott av i dag! Skrattande

Kram

[Spanaren]
0

#14 Kvällstrött men morgonpigg Skrattande

Soffe
0

Håller med er andra.. Men det va ändå intressant..

[GunillaR]
0

Skulle ha valt filmen på tvåan istället. Detta blev bara en oseriös framställning av ett mycket intresant ämne. Det ända som var bra var Anna-Lena.

Begriper inte varför det ska vara så mycket effekter, skuggor och annat trams. Varför kan man inte göra dessa program intressanta och seriösa?

korseett
0

det säljer inte antagligen. Filmen om Ambres däremot var en bra dokumentär. Men jag såg ju inte det här programmet så jag kan ju inte uttala mig

[GunillaR]
0

# 18 - Ja precis, Ambresfilmen var väldigt bra och proffsigt gjord.

Indiania
0

Filmen om Ambres var bra, kanske dags med en ny film med honom. De har kört den många gånger på TV nu, men visst var den bra.

[rore]
0

Ja den var bra och det är en film som man nog kan se många gånger, för det finns så mycket att grunna över. Glad

mayolica
0

Går programet i repris? jag såg inte detta inlägg föräns idag

~ mayolica ~

Indiania
0

#22 Vad jag vet så verkar inte programmet gå i repris men det kommer del 2 också nästa onsdag kl 22.40 i TV 4.

Undrar om del 2 kan vara bättre? I går var det oseriöst och mycket dravel fram och tillbaka.

Annira
0

Blev hemskt besviken över gårdagen program.. Att dom alltid ska göra skräckfilm så fort det handlar om något övernaturligt.!? Är ju likadant med t.ex. "Det okända" och alla andra liknande program, att man ska väcka rädsla hos tittaren..

Det ska ju vara tvärtom! Man berättar om det som anses vara "övernaturligt", för att väcka förståelse och kunskap! Så det okända ska bli mindre okänt och inte lika konstigt längre, men ändå gör tv4 så här..:(

Kan dom inte komma med något seriöst nån gång..?

[GunillaR]
0

# 24 - Precis så tänker jag också. Och detta att det ska göras skräck över det hela bevisar ju hur okunniga de som gjort programmet egentligen är om det övernaturliga och paranormala.